Thursday, January 22, 2015

FASHION WEEK FAVORITE

                                                 FASHION WEEK FAVORITE
I have had so many questions on instagram and email, about the lace tops I have been wearing during Berlin fashion week, and they are samples from the spring collection from the norwegian designers Mardou&Dean, Im totally in love with the lace thing going on for summer, and really have a long dress on my wishlist 2.
Jeg har fått veldig mange henvendesler om blonde toppene jeg har hatt på meg, og den ene favoritten er fra de norske designerne bak Mardou&Dean!
stylemag

2 comments :

MaritBE said...

Skikkelig nydelig topp <3

Hippie, hippie - milkshake said...

Takk. Desverre er dette bare en samples jeg fikk låne, men den må kjøpes i begge farger er jeg redd...selv om jeg er blakk nå:)