Saturday, September 21, 2013

BLI MED PÅ VINTAGE SHOPPINGKVELD FOR SMÅ OG STORE FASHIONISTAER PÅ FRETEX

 Det er mange spennende prosjekter om dagen, og det er en ære å kunne fortelle at jeg sammen med Charlott og Maria Skappel skal fronte innsamlingen for barnetøy til Fretex nå onsdag, og også rette fokus på vintagetøy til barn. For dere som har fulgt bloggen min siden jeg startet opp, vet dere at jeg alltid har vært opptatt av vintage, og da jeg fikk en sønn kjøpte vi både vogn, og klær brukt. Jeg  donerer flere poser klær til Fretex som selges onsdag, samt at jeg har plukket mine favoritter fra hovedlageret og ryddet litt i egen garderobe. Håper vi kan inspirere til både kjøp og levering av gamle skatter. Sees vi?                                                      Ps: Gullskoene er fra Fretex og buksen vintage...

HVOR: FRETEX PÅ GRÛNERLØKKA ONSDAG 26.SEPTEMBER KL. 19.00                                                                                                foto: helena Krekling/ #kreklingfoto
stylemag

9 comments :

Camilla said...

Inspirerende og du er alltid like flott!!! Skal prøve å rekke det på onsdag:) ha en deilig helg

marieullevoldsater said...

Flinke damer og heia gjenbruk!! Utrolig kult bilde av dere

Line said...

Klart jeg skal prøve å komme og støtte dette. Superflott❤

polliani said...

hurra hurra

Hippie, hippie - milkshake said...

Så hyggelig. Ja kom, kom, Camilla. Bare å ta med sge den lille frøkna også..
Takk Marie! Tok en Beatles i gata... hehe
Line- vi sees:)
Håper du og tar turen, Janka..

Karine Kollshaugen said...

Utrolig bra prosjekt! Hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg blitt med på shoppingkveld :)

www.karinemarlen.blogg.no
KaariineeMK

Hippie, hippie - milkshake said...

Takk Karine. du får spre budskapet til de du kjenner som bor her:)og husk du kan gi bort klær til fretex uansett hvor du bor.

Charlott said...

Jenta med gullskoene! Looking good.:) Tusen takk for i dag, og ses til shopping i morgen!

Klem, Charlott

MaritBE said...

Så utrolig artig da :-)