Tuesday, December 20, 2011

VINTAGE HEAVEN@MaGMaLou

DAGENS vintageSHOPPINGTIPS
Er du ute etter fine vintageskatter uten å måtte lete? Da bør du ta turen innom MagMaLou i Skovveien 8; en av mine favoritttbutikker på Frogner. Butikken er drevet av min stylistvenninne og  makeupartist Marthe, og har i tillegg til vintage, merker som GANNI,  Cala & Jade, The Wardrobe, Munthe Plus Simonsen, Snob og Nina Jarebrink. Hva med å sikre seg et par Jimmy Chooo eller en skjorte fra LANVIN før jul.....
stylemag

8 comments :

ediot said...

nydelige klär. digger spesielt skjorta
så mange fine ringer!

Luisa said...

Skal prøve å huske det til neste gang jeg er i Oslo :) Her i Stavanger er det ikke så masse vintage, så må benytte meg av det når jeg er i Oslo og andre byer med masse bra vintage :)

Nordic said...

Ja har vært innom den, og har blitt en favoritt. Den er ganske nystartet er den ikke? Vet du om en vintage butikk som visstnok skal ligge isidegaten til bogstadveien,. hva den evt heter og hvor den ligger? Ha en fin førjulsdag

EliseCS said...

Kjempe bra tips!
Liker forresten det nye Mag veldig godt:)) Koser meg med det på toget nå!

Hippie, hippie - milkshake said...

Nordic:
Du tenker kanskje på Tonica?

Elise: Kan virkelig anbafele MagMaLou ja.. God togtur! Hyggelig å høre at du koser deg med mag:)
god jul:)

Unknown said...

amazing rings!

Nordic said...

Tonica, det stemmer ja:) Hvor ligger den? Var innom MaGmaLou i går, kjøpte julegaver til meg selv. Garantert populært

Wendy said...

Tonica, det stemmer ja:) Hvor ligger den? Var innom MaGmaLou i går, kjøpte julegaver til meg selv. Garantert populært