Monday, December 14, 2009

my muff is ready for winter!

When Rihanna sported this Chanel muff earlier this fall, I tried to find my vintage faux fuhr muff I bought in Stockholm in a vintage store at Soder a few years ago....
It took a few weeks to find it- cause it was hidden under lots of clothes on the floor in my wardrobe. But now its ready for warming my hands during winter...let it snow let it snow let it snow...
Have been without network for a few days in my new home, sorry for that- will pick a contest winner soon:)
stylemag

15 comments :

Anonymous said...

we just recently did a muff post! love them!!


xoxo,
F

lekisskiss.blogspot.com <--2 girls bloggin fashion from nyc and chicago!

Lions, Tigers and Fashion OH MY! said...

I love them! I have been looking at the thrift stores for one, but nothing yet, maybe a DIY project ;)

xoxo

Kelly

Janne Natalie said...

Så søt!
Tror jeg har en sånn liggende et sted jeg og

Stine-Andrea said...

OOOhh! Eg vil ha en sånn der!

Rock'n Roll Ballerina said...

Cute:)

Wigertstil said...

Jeg er på jakt etter er sånn om dagen. Og din ser veldig fin ut. Hold godt på den neste gang vi sees ;)

Yuka said...

thats so cute! i want one now!

AK said...

Så fin den var. Jeg vil også ha en slik

Lise said...

ÅÅ, den var helt fantastisk! Sånn vil jeg ha også..

Noshabelle said...

Aw, den var fin! Finner aldri sånt her, så må nok til O-town for å kjøpe meg sånt.

MLikes said...

Så søt! Jeg skal lete hos bestemor senere i dag, håper jeg finner en:)

Kristin said...

Like it..!

fashiiondiaries said...

that's really sweet!
think i got one too, from when i was little- haha .
and now i think i have to go try and find it!

Kristine said...

veldig morsomt med de muffene. clueless var på tv'en her om dagen å der var det ubertrendy med muffer. veldig komisk! :) men veldig kult

Suchard Fashion said...

like it tooooo !!!
suchardfashion.blogspot.com