Som en smak på våren tok jeg frem kjolen fra Vila som jeg hadde på meg på stranden på Dominikanske, med en bikerjakke over. Gammelt triks i boka som alltid funker.
Grå negler er lakket røde med ny favoritt fra Essie, Snap Happy. ACNE-track Bootsene trenger snart å byttes ut og.