Monday, May 25, 2015

TRAVEL IN STYLE


                                                                                    annonse/samarbeid med Jordan Individual
Med mer enn 50 reisedøgn i året, kan jeg love deg at jeg har glemt igjen tannbørsten på badet mange ganger, men med tiden merker jeg at det stadig er viktigere å pakke egne favoritter med seg på reise og det er ikke noe jeg hater mer enn hotell-tannbørster. Toalettmappen min gjenspeiler interiøret på badet og ikke minst stilen, og da Jordan lanserte sin nye serie Jordan Individual, fant jeg raskt en personlig favoritt i sort og hvitt. Klok av skade pakkes den i håndbagasjen- og ikke minst- byttes tannbørsten ut minst 4 ganger i året! Dessuten har jeg funnet en som matcher til min bedre halvdel.

Scandinavian Surface star bak designet på Jordan Individual - og du kan se alle de 12 nye tannbørstene her
stylemag

No comments :