Saturday, May 2, 2015

THE WHITE JUMPSUIT

                                                             THE WHITE JUMPSUIT
If you dont look back, the future never happens...
Jeg har fått mange spørsmål fra dere, på mail og på instagram hvor denne jumpsuiten er fra, og den er som noen gjettet fra Lindex. Har som dere vet en forkjærlighet for jumpsuits., og elsker når jeg finner budsjettkupp som dette. Perfekt å ta på seg kun et plagg om morgenen, sett bort fra undertøy vel og merke. 

                         sunglasses/FWSS jumpsuit/Lindex bag/Balenciaga loafers/gucci

                                        all credits/Celine Aagaard photocred/Annabel

stylemag

1 comment :

Luisa Fernanda del Mar said...

Veldig, og da mener jeg VELDIG fin! Jeg har egentlig ikke brukt jumpsuit, rett og slett for jeg ikke passer det akkurat nå. Veldig synd, fordi jeg syns det er så fint!