Friday, May 22, 2015

SLIK FÅR DU BEDRE SELVTILLIT / VINN STYLING OG FOTOSHOOT

                                                                                                                       annonse
Selvtillit er ikke noe man får over natten, selv om vi alle kan oppleve daglige boost med selvtillit i løpet av uken som går. Vi kan ha dager som går opp og ned, og da er det viktig å ikke miste troen på seg selv, for å kunne gå videre og nå personlige mål i livet. Jeg har selv jobbet beinhard siden jeg fikk min første jobb som journalist og ingenting har kommet gratis. SB12 lanserer i disse dager  "Your daily boost of confidence", og i samarbeid med SB12 er jeg blitt utfordret til å dele mine 3 beste tips til å få bedre selvtillit. Det kan virke banalt, men nøkkelen ligger kun hos deg selv - så må du selv velge hvem du vil dele den med på veien.

1) Mitt beste råd er at du må våge å stole på deg selv. Sett deg realistiske mål, og ikke gi opp er noe av det viktigste jeg har lært meg når det kommer til det å bygge selvtillit. Det kan være vanskeligere enn du tror, men du må være tålmodig, åpen, og sterk for å kunne lykkes. Veien blir til mens man går. Du kan ikke ta heisen til suksess, du må gå trappene!!!!

2)Ikke sammenlign deg med andre- ha fokus på det du kan, hva du er flink til. Du ER flink! Husk det! Det er denne bevisstgjøelsen og drivkraften som vil føre deg fremover. Vi mennesker har alt for lett for å snu oss for å se hva andre driver med, og det vil føre oss i feil retning. Skulle du tvile på om du er flink- lag en liste på alt du kan av både stort og smått- heng den opp, og du vil mest sannsynligvis bli både overraskest og ikke minst stolt!

3) Velg dine venner med omhu. Bruk tiden på- og sammen med mennesker som gir deg energi, og ikke tapper deg for energi. Velg mennesker som gir deg styrke og vil deg det beste, som deler av sine erfaringer og som beriker din hverdag både personlig, men også jobbmessig. Ta vare på de som ikke bare selv vil skinne, men som vil la deg blomstre.

4 ) Vinn makeover, styling og fotoshoot med professjonell fotograf
Skyller du munnen med SB12 i 30- 60 sekunder slipper du å bekymre deg for dårlig ånde de neste 12 timer.
Last opp ditt bilde i sort hvitt med blå øyne hos SB12 og vinn styling og fotoshoot her
stylemag

3 comments :

Anonymous said...

Kloke og gode ord å ta med på veien

Hippie, hippie - milkshake said...

Det var hyggelig å høre;) God helg til deg, og lykke til på din vei.
celine

Anett said...

Gode tips, men blå øyne? Hva betyr det?

Anett | Tall Girl's Fashion