Wednesday, April 22, 2015

ME & MY BIKE

                                                                ME & MY BIKE
This is how we roll. Me & MY bike, the one and only "PILEN"-  my best friend - and the only one - always waiting for me ...
Jeg skal ikke begynne å bli privat på bloggen, men Min bestevenn heter Pilen. Vi har vært venner siden min kjære trillet Pilen inn av døren og overrasket meg på bursdagen for vel 8 år siden. Vi sykler byen rundt, dag og kveld, og Pilen er den eneste trofaste vennen min, som alltid gidder vente på meg. også er Pilen miljøbevisst!

                                               photo:  Marianne Theodorsen

stylemag

4 comments :

polliani said...

haha gidder å vente jeg også gitt

Hippie, hippie - milkshake said...

hah. i know... men sykkelen kan liksom vente dager...hehe

Oda Viktoria said...

Perfekt med sykkel nå om dagen da !

https://oda-viktoria.squarespace.com/blog/2015/4/22/give-me-chill-summernights

Hippie, hippie - milkshake said...

ja sant. Sykler ikke så mye på vinteren, men stort sett sykler jeg i all slags vær:)