Sunday, March 8, 2015

SUNDAY LUNCH AT 14

                   SUNDAY LUNCH MED TINE 14 COTTAGE CHEESE                  annonse/samarbeid

På søndager pleier vi og stå opp tidlig for å trene og da blir det ofte sen lunch eller et godt og sunt mellommåltid etter økten. Av og til blir det dekket opp til brunch i stuen, andre ganger blir det et mellommåltid i farta, rett etter treningen. TINE 14 COTTAGE CHEESE har vært en favoritt siden serien med de sunne, gode mellommåltidene ble lansert.  Jeg reiser mye, og da er det ofte jeg tar med produktene både på toget og når jeg er ute og flyr. Nå er det kommet to nye smaker- som er verdt å teste ut, nemlig TINE 14 Cottage Cheese - Eple og pære, og TINE 14 Cottage Cheese - jordbær og granateple.
TINE 14 Cottage Cheese Eple/Pære består av mager cottage cheese og en fruktblanding av eple og pære som er rik på protein, har lite fett og kommer med skje i lokket for dem som ønsker å spise på farten. Min personlige favoritt som både er frisk i smaken og sunn.
TIPS: Et lite tips er å drysse litt kanel over syltetøyet, og gjerne ha i noen eple og pære-biter.
stylemag

2 comments :

Camilla Christensen said...

ser jeg helt feil nå, eller er dette deg? :)

http://www.vogue.co.uk/fashion/trends/2015-16-autumn-winter/lfw-street-style-trends/gallery/1349568

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Camilla! Tusen takk for linken! Det stemmer det er meg fra London Fashion Week, så gøy:)
klem fra celine