Sunday, March 29, 2015

MORNING DETAILS - KIMONO STYLE

                                                        KIMONO STYLE
Good morning! I still can't believe that I do not have to wear chunky knits and uggs. I really love Norway, but It really feels so good for the body and soul with a getaway. My skin is milk white, so have to be careful in the sun. On my way to the beach wearing my kimono styled shirtdress.
Jeg kan fortsatt ikke tro at jeg ikke trenger ta på meg strikkegenser og uggs. Jeg elsker Norge og vinter, spesielt påsken, men det føles godt for kropp å sjel med ferie. Huden er melkehvit så det gjelder å være forsiktig i solen. Jeg ender ofte å gå rundt med en gammel kimono eller badekåpen fra hotellet når jeg er på ferie. Denne gangen har jeg med en fin variant som jeg egentlig har brukt over jeans hjemme. En skjortekjole som kan brukes åpen eller med belte i livet.

stylemag

2 comments :

Anonymous said...

Så smuk! Hvor er den fra?

Hippie, hippie - milkshake said...

Takk for det. Den er fra Weekday:)