Saturday, December 13, 2014

THAT LEATHER DRESS

                                                THAT LEATHER DRESS
Det er ikke så ofte jeg går i kjole, men liker plagg som både fungerer til hverdags og til fest. Med enkel styling, bytte av sko og tilbehør får man en kjole til flere anledninger. Jeg har lagt min elsk på denne fra Sandro, stylet med en budsjettvennlig høyhalser. Da jeg var i Berlin sist kjøpte jeg flere plagg hos Sandro Paris, men nå har de åpnet her i Oslo. Synes det skjer mye spennende i byen, med eksklusive butikker som åpner og spennende konsepter -  endelig er vi på vei til å bli en ekte motedestinasjon.
                                                      sunglasses/Marc Jacobs
                                                             dress/Sandro
                                               turtleneck/envii by pernille teisbæk
                                                          boots/Filippa K
                                                        bag/twist & Tango

WIN... ps.. i dag er må du følge med på instagram der du kan vinne shopping-gavekort.

I normally wear pants, but I love when i Find dresses I can wear for everyday and for a good party. My new crush is this leather dress from Sandro, styled with a white and classic turtle neck.
stylemag

5 comments :

Anonymous said...

Übercoolt....kan jeg spørre om hvor du har kjøpt veska. Har søkt på nett uten å finne den?

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei anonym, skal sjekke hvem som fører merket, er fra Twist&Tango og tror de er inne i mage butikker landet rundt)

Tall girl said...
This comment has been removed by the author.
Tall girl said...

Kjempeflott kjole! Men det ser iskaldt ut med bare legger... Brr!

Jeg er helt enig med deg i at det er mye spennende som skjer på butikkfronten i Oslo nå! Jeg snublet nettopp over Aesop-butikken, som jeg ikke ante eksisterte. I tillegg kommer alle de nye merkene på Eger, samt et nyoppusset Steen & Strøm med mange spennende merkevarer. Det blir spennende å se hvordan de nye merkene klarer seg, for enkelte av dem er ikke så godt kjent blant nordmenn, skulle jeg tro.

- Anett

http://tallgirlsfashion.no

MaritBE said...

Så tøft! :-)