Friday, December 19, 2014

MY MARBLE TABLE IN THE MAKING


                                            MY MARBLE TABLE IN THE MAKING
Jeg har glemt å fortelle dere at vi forrige søndag var ute og så på møbler - vi mangler fortsatt både sofa (levd uten sofa 1,5 år nå) og stuebord. Etter en liten tur i byen fikk vi beskjed om at leveringer på møbler kunne ta mer enn 8 uker, siden det er jul. Da kom jeg på grûnderen og designeren Åse Ørjasæter, som jeg har fulgt via instagram @bybjorkheim og bloggen Bybjorkheim . siden jeg leste et intervju med henne og samboeren Sondre i Aftenposten i våres. De designer marmor og trebord i sitt lille verksted i garasjen rett i vårt nærmiljø. Kjæresten hennes surfer med samboeren min, og er like forelsket i Bali som det vi er. Vi besøkte dem midt i pepperkakebakingen, og fikk titte inn i verkstedet der de lager de fineste marmor- og Bali-trebordene, og fikk velge ut plate, og kjøpe et spesialdesignet Uluwatu-bord!  Gleder meg til å vise dere senere:)Ikke umulig det blir et surfebrett også, kanskje i marmor, inspirert av Alexander Wang. 
                                                                                c
stylemag

2 comments :

Anonymous said...

Har sansen for at du støtter gründere, gleder meg ti å se bordet dere kjøpte.

Hippie, hippie - milkshake said...

Tusen takk, postet nå:) Håper du liker det:)