Saturday, December 6, 2014

I AM NOMINATED

I AM NOMINATED 
 Jeg fikk helgens hyggeligste overraskelse i går, nemlig beskjed om at jeg var semifinalist i hele fem kategorier under Vixen Blog Awards 2014. 
Tusen takk til dere som følger meg hver dag, som har nominert meg, jeg er er ydmyk, og en svært takknemlig semifinalist i så mange kategorier med så mange dyktige der ute.(nesten litt skummelt med så mange nominasjoner tenker jeg...)
VOTE: Hvis du synes jeg fortjener å vinnne noen av kategoriene kan du klikke på hver kategori under og deretter på Hippiehippiemilkshake, eller stemme her 



I feel so honored to be nominated in five categories for Vixen Blog Awards - you can vote for me here.   
                                              photo: Renate T.
stylemag

5 comments :

Camilla said...

Så gøy! Gratulerer så mye:) jeg har stemt!

Unknown said...

Jeg også:)

Hippie, hippie - milkshake said...

tusen takk dere, og takk for at dere følger med daglig og kommenterer og er engasjert. Betyr mye.
Det er jo gjerne sånn at når man er nominert i flere kategorier tenker folk at da trenger man ikke stemme, men her er det ny runde fra semi-til finaleplasser så trenger alle de klikk jeg kan få for å gå videre:) klemmer fra Celine
og god søndag

Chioma said...

Gratulerer så mye! Jeg har stemt på deg :)

MaritBE said...

Så utrolig hyggelig :-) heia heia! Og gratulerer så mye :-)