Friday, November 7, 2014

WORD ON THE STREET

                                                        WORD ON THE STREET
Love this editorial by Michel Widenius & Anna Klein for SVA magazine with model Linnea R.
There is a time for everything, og følte dette oppslaget passet for dagen i dag! Har de siste månedene båret på en stor hemmelighet, som jeg offentliggjorde via facebook og instagram i dag. Samme dag som STYLEmag ble lansert forrige uke, sa jeg opp min jobb i Aller Media etter 18 år og har nye, spennende prosjekter for 2015, der jeg skal jobbe kreativt for og med Anti og alene. #tobecontinued..........


stylemag

2 comments :

Anonymous said...

Synes det var så synd! Man kan tydelig se din lidenskapelige sjel for mote skinne gjennom i Style Mag. Egentlig derfor jeg akkurat ble abonnent etter lang tid på gjerdet. Men, det er sikkert egoistisk av meg, alle kan trenge nye utfordringer i blant. Lykke til videre.

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei kjære deg! Takk for tilbakemeldingen,- kan dog fortelle at jeg skal lage flere magasiner før jeg slutter) og det stemmer virkelig at STYLEmag har vært magasinet jeg har jobbet døgnet rundt for- og jeg har vrt lidenskapelig opptatt av jobben min - 24-7. Så det blir rart, men spennende tider jeg går i møte. Håoer du vil følge med fra sidelinjen likevel.