Wednesday, August 20, 2014

BLI MED PÅ VIP-SHOPPING AV HM STUDIO AW14


                                                                                                      konkurranse/annonsesamarbeid
           BLI MED PÅ VIPKVELD OG PRESHOPPING AV HM STUDIO AW 14
Siden jeg så HM STUDIO AW14 på catwalken i Paris i våres har jeg gledet meg til denne kolleksjonen skulle komme i butikk, og i samarbeid med H&M er jeg så heldig å få invitere mine faste lesere på preshopping av HM STUDIO AW14 onsdag 3.september. Du kan sikre deg plaggene fra den eksklusive kolleksjonen før alle andre- men du må melde deg på NÅ ved å sende mail til eventno@hm.com - Det er bregrenset med plasser- og dette vil du ikke gå glipp av!!!

                                                  Hva: HM STUDIO AW14
                                                   Når: Onsdag 3. september
                                                      Hvor: Bogstadveien 11
                        Hvordan? Send en mail til eventno@hm.com i løpet av torsdag 21. august
                          PS:  Det er 18-års aldersgrense og bregrenset med plasser- så vær rask.
stylemag

13 comments :

Anonymous said...

Can you write in English,pleas ;-) I love your blog but I dont understand. sylvia

Hippie, hippie - milkshake said...

hi Sylvia.
Im sorry, this is an invitation for pre-shopping in Oslo, i will write in english 2- so sorry about that! all the best.

Anonymous said...

Gleder meg veldig til denne kolleksjonen.

Anonymous said...

......og vinneren av vesken er??????

Hippie, hippie - milkshake said...


Hei anonym!
Vinneren er blitt kontaktet, og det ble sigrid schiotz som er den heldige vinneren. Ha en fortsatt super dag.
husk å melde deg på eventet om du vil bli emd på pre-shopping:) klemmer c

Veronica Lauritsen said...

Takk for at du minte meg på det :D Har siklet på den kolleksjonen siden jeg så de første bildene selv, og må innrømme at den mosegrønne fuskepelsen står høyt på ønskelisten sammen med et par andre plagg <3

Hippie, hippie - milkshake said...

Da håper jeg å se deg :) husk å melde deg på.

Anonymous said...

Når kommer kolleksjonen i butikk for "alle andre"? :)

Tone said...

Skjønner at det var en tabbe å bosette seg i Bergen ;)

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Rakel, den kommer dagen etter:) men det er fortsatt mulig å melde seg på- så håper dere får muligheten onsdagen. Noen av plaggene kommer til å bli utsolgt er jeg redd.

Veronica Lauritsen said...

Jeg hadde visst fått invite, så da ses vi der :D Gleder meg masse

Hippie, hippie - milkshake said...

perfekt! så gøy!

Henriette said...

Hei Celine! Får man noe beskjed eller tilbakemelding når man har meldt seg på via mail? :)