Thursday, July 31, 2014

THAT 70S SHOW


 
THE BODY
For dere som kjenner meg, vet dere hvor opptatt jeg er av badedrakt, men nå har jeg fått en ny hang up- nemlig i bodyen. Var på impulsshopping mandag, og fant en med perfekt skjæring og med lange ermer.  Fikk litt 70-talls vibber på en god måte - og stylet dem med lyse jeans - neste gang med sleng.

                                                           sunglasses/Celine
                                                               body/Ganni
                                                         vintage jacket/Levis
                                             denim watch/Nixon/Bjørklund
                                                                bag/Chanel
                                                   Moonboy jeans/Designers Remix
                                                                                                      
                                                                                          photo: stella moniq/stylemag


stylemag

11 comments :

Anonymous said...

Super cool outfit! Er body'en fra ganni i butikker nu ?

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei anonym, takk for det- ja-
bodyen kjøpte jeg på mandag, buksene er gamle:)

ediot said...

snakk om en bra body- den er jo helt perfekt. Kunne ikke vært mer enig.
Kul måte du stylet det også
Ha en super torsdag fine du

x
ediot

Anonymous said...

tusinde tak for svar !
dine boyfriend jeans, hvilken str. har du dem i ?

Hippie, hippie - milkshake said...

min er ganske oversized, lurer på om jeg har den i 28 ( eller var et 26) jeg sjekker når jeg kommer hjem:)

Anonymous said...

nice
www.hanahanzalova.com

Anonymous said...

Celine, du er utrolig flink med mye av det du gjør. Du er kreativ og inspirerende på mange måter. Samtidig tenker jeg at du faktisk nærmer deg 40 om du ikke allerede har fylt det. Det betyr selvsagt ikke at du skal kle deg som en kjerring, men du bør se dine begrensinger. Det blir faktisk litt fjortis til tider. Og hvem faens 40 åringer går rundt å viser magen sin? Greit den er flat, men en kan se at du er voksen nå.

Unknown said...

Fresh & fab, som alltid ;)

Anonymous said...

tusinde tak for svar vedr. jeans - du har en super inspirerende stil.

Hippie, hippie - milkshake said...

takk Marie!

Anonym: vet ikke om det er du som har kommentert her tidligere. Jeg har min stil - jeg kommer nok aldri til å kle meg som en kjerring, men at jeg kler meg som en fjortis har jeg ikke fått høre tidligere. Heldigvis er vi ikke like- og godt er det! Ha en fin dag videre- og spar kaloriene på å være bitter på andre.

MaritBE said...

Fine deg :-)