Monday, July 7, 2014

STYLE OF THE DAY

                                                                STYLE OF THE DAY
Ready for big family dinner, wearing my new favorite jumpsuit and vintage sandals.
Fant igjen et par gamle Marc Jacobs-briller i bilen før jeg reiste. Sandalene er de jeg kjøpte vintage i går, buksedressen fant jeg på salg på Zara fordi den manglet belte, og clutchen er fra & Other Stories.
                                                                                                        Foto: Rolf M. Aagaard

stylemag

6 comments :

Unknown said...

Lekker smekker. Bare lett etter den jumosuiten i 100 Zara butikker. Hehe. God middag <3

Anonymous said...

cool look
www.hanahanzalova.com

Unknown said...

Fantastisk antrekk! :-)

Hippie, hippie - milkshake said...

tusen takk Maylinn, og Marie.
har du lett etter denne, Marie? flaks for meg at den manglet belte, for det var siste de hadde og jeg fikk den til 25 euro:)

Unknown said...

ja, var jo den jeg lette etter i Barcelona ;) KUPP!

klem

MaritBE said...

Så stilig antrekk da :-) Så veldig deilig og behagelig ut også :-) Og salg er alltid kjekt, hehe.