Tuesday, May 13, 2014

CASUAL AND SPORTY STREETSTYLE

  TODAYS STYLE
Ikke så ofte jeg bruker hvite jeans, men nå har jeg et par med sleng- og disse som jeg kjøpte før ferien i fjor. Fint å bruke litt lysere plagg, selv om det er grått ute- det skal jo være vår nå! Sykkelsesongen er i gang, og da er det flate sko som gjelder. Har pumps stående på jobb, men i dag har jeg hatt en casual og sporty mandag. Fikk en regnskyll på vei hjem, så nå er hvite jeans byttet ut med joggebukse.
                                                       knit/H&M
                                       Chanel glasses/Krogh Optikk
                                                necklace/Efva Attling
                                                         clutch/Gigi
                                                    jeans/Mardou&Dean
                                          shoes/Stockholm Designgroup   foto: Stellamoniq.no


stylemag

8 comments :

amalie said...

bruker aldri men ser så mange så greier å "pull off" awesome outfits. digger dette x

Hippie, hippie - milkshake said...

det var hyggelig, Amalie!

Anonymous said...

Alltid like stilig! Er genseren i butikk nå?

Hippie, hippie - milkshake said...

hei anonym, den ble kjøpt i høst desverre, så jeg tviler på det. En favoritt i skapet som jeg egentlig ikke trodde jeg skulle få bruk for nå i mai:) men jodda..

Liselotte / Everyday Couture said...

Lækkert outfit :)

Camilla - Scent of Fashion said...

Pretty! Love the shoes :)

Hippie, hippie - milkshake said...

thank you Camilla! og tusen takk Liselotte! Ha en fin kveld:)

MaritBE said...

Kjempefint :-)