Sunday, March 16, 2014

SUNDAY BEAUTY BOOST

 På baderomshyllen har jeg både mine favoritt buddha-figurer fra Bali, samt organiske favoritter og andre beautyfavoritter, blant annet the lip slip by sara happ one lux balm, produkter fra Ole Henriksen, såpe fra Dr.Bronners, og duftlys fra L:A Bruket og Voluspa. Elsker å ha duftlys på badekarskanten.
Coverbrands  får du nå mine favoritter og dine egne favoritter til 20% med rabattkoden CELINE. (gjelder kun et døgn- alle varer - minus det som er på salg- ut imorgen!
                                                                                                             inneholder link med rabattkode

stylemag

4 comments :

Anonymous said...

Så spennende. Skal sjekke ut siden nå. Ser veldig fint ut på badet deres også.

ediot said...

herlig. elsker duftlys.
du er på bloggen min, digger t-shirt over skjorte looken din :)
ha en finfin mandag

Hippie, hippie - milkshake said...

Det var hyggelig å høre:) skal sjekke bloggen din nå jeg- tusen takk for at jeg kan være til inspirasjon.

MaritBE said...

Så mange fine produkter her :-) Jeg er også glad i Sara Happ sin lip slip :-) Digger også voluspa-duftlysene :-) Herlige bilder :-)