Sunday, February 23, 2014

VINN MIN LONDON-BOK

WIN MY LONDON GUIDE!
Det har vært mange turer til London i det siste, og for dere som følger med er jeg jo også aktuell med en reisebok om nettopp London - som DU kan vinne.  LONDON- 105 unike opplevelser er  en reisebok med de beste insider-tipsene fra meg, og anbefalinger fra en rekke kjente personligheter som Jenny Skavlan, Tone Damli, Vibeke Klemetsen, John Carew, Storm Pedersen, Per Sundnes Christel Falck for å nevne noen.
For å delta: legg igjen en kommentar med din mail/kontaktinfo: og noen ord eller en setning om
Hva er London for deg?
stylemag

72 comments :

Unknown said...

Mail: eliseknudsen96@gmail.com

Jeg var i London en helg i November med mine beste venniner og våre mødre, men tiden strakk ikke helt til, så det eneste jeg husker er innsiden av alle klesbutikkene vi var innom. Ønsker virkelig å dra tilbake og faktisk føle og blir kjent med byen. Det finnes så mye mer enn bare Oxford street. Kunne vært fantastisk å lært litt mer om kulturen, resturanttips og om vintageområder.

Cecilie said...

Mail: csoerlie@gmail.com
London er shopping, kultur, kafe, opplevelser. Jeg planlegger en tur i løpet av våren og hadde vært veldig gøy å få litt tips til å få litt andre opplevelser enn de typiske turistfellene vi som regel havner i. :)

Katrine Bergan said...

Jeg husker jeg var i London med familien når jeg gikk i åttende klasse, nå går jeg på videregående. Vi bestemte oss på fredag at noen av oss i klassen skal dra til london i høstferien. Jeg skulle egentlig bare tulle med at jeg burde kjøpe en bok om london, slik at vi vet hvor vi skal. Men da jeg tok opp din bok la jeg den ikke fra meg før butikkmedarbeiderne sa jeg måtte legge den fra meg. 349,- for en student som bor for seg selv er mye, derfor håper jeg å vinne denne boken fordi den er så bra, og jeg har kunst lest de 9 første siden, og skumlestt boken. Og siden en del av klassen skal til london hadde denne boken vært perfekt, og london for meg er en jungel, et sted det kan dukke opp hva som helst.

Mail: katrinebergan@live.com

Anonymous said...

London ser ut til å være et mote-mekka! Har ikke vært der på mange år og driver å planlegger en tur dit igjen nå! Så denne boka hadde jo kommet kjempebra med i planleggingen!

Klem

peOple
fashioN

Lena Schwaar lenaschwaar@gmail.com
Hei! Titter alltid innom bloggen din, og hver gang får jeg en stor dose med inspirasjon:) skal konfirmere meg til høsten, og jeg ønsker meg en London-tur som konfirmasjonsgave siden jeg aldri har vært der! Da kunne den boken ha vært til stoooor nytte! Hadde vært utrolig kult om du hadde valgt meg :)

Jeanne said...

Gorgeous bag!

Bettina said...

For meg er London 2nd hand shopping, sitting på løver på trafalgar square, musicals, marked i camden og covent garden, gateteater, 6 etasjers topshop butikk, dyremønstrede vintagekåper, skobutikker på neal street, shakespeare, halvlitere, musikk, skulpturer, Baker Street, dr. martens, muuba skinnjakker og sølvsmykker kjøpt i Soho.....

...og sannsynligvis massevis av andre fantastiske ting som jeg har gått glipp av inntil videre.
Skal muligvis til london igjen i april, så kunne godt bruke ekstra inspirasjon, og har på feelingen at din kule stil og attitude gjenspeiler seg i boken, så ville være perfekt å få lest den opp til reisen :)

Krysser fingrene!
- Bettina
bettina.leoliti@gmail.com

www.leoliti.com

Marie said...

Selv om det er mote mange forbinder med London, er London for meg en himmel av fantastisk gammel arkitektur og stemning. Det er en opplevelse i seg selv og vandre gatene. Men selvfølgelig er shoppingen og moten i London ikke et minus. Også er menneskene veldig hygelige. Bare gode minner!

marie.jacobsen@live.no

Natasja said...

London er for meg FRIHET der jeg går med vind i håret langs opplyste Regent Street en sen februarettermiddag, alene, uten barn, og med velduftende engelsk lykke i en lilla Libertybag på armen.
Jeg lengter allerede tilbake! Og boken din ville være perfekt:)

natasjaharung@yahoo.no

Line Harbak said...

LONDON er er denne vårens destinasjon for fire bestevenner som har hengt sammen i 25 år, men faktisk aldri vært i forjettede LONDON! Vi har et unikt vennskap og må selvsagt ha med oss en unik og hippilicious LONDON-guide for å få mest mulig ut av dagene!

lharbak@gmail.com

Anita said...

London er europas New York! Den har alt; mote, deilig mat, sightseeing, parker, flotte hotell:-) og ikkje minst verdens mest sjarmerande engelskdialekt;-) og så er det så kort å reise dit, stort pluss:-D

anita.skinnes@hotmail.com

Mari said...

Det er rett og slett LYKKE!! Venninna mi fra Trondheim og jeg pleier å møtes i London for å kose oss. Vil veldig gjerne ha tips fra boka di om hva vi kan finne på, og steder å besøke på neste tur! * ønsker, ønsker meg*

Hilsen Mari

mari_aloe@hotmail.com

Anonymous said...

London er en av mine favorittdestinasjoner! For meg må en Londonhelg inneholde shopping (hvor spesielt Topshop er en av butikkene som må besøkes), restaurantbesøk og en tur ut på byen! Jeg har enda til gode å finne de beste restaurantene og utestedene, så boken din hadde absolutt kommet godt til nytte. Krysser fingrene for at jeg blir den heldige og kan dra nytte av dine tips på min neste London- tur!

Jeg har ikke vært i London på mange år, ikke siden jeg som student tilbragte noen måneder i Sheffield, og tok noen helgeturer til London. En helg fikk jeg besøk av venninner fra Norge, som jeg tok bussen sørover og møtte i London. Disse venninnene var lite bereiste, og ville ikke gjøre noe uten meg, så jeg måtte legge opp turist-løypa for de:) De hadde ca 4 dager, og skulle ha med seg mest mulig, så det ble litt av et kappløp, det var nesten så vi ikke hadde tid til å spise engang. Det ble nok for meg når forslaget var å spise take-away McDonals på hotellrommet! Det går ikke an, var mitt svar. Dere er i landet til verdens beste og billigste pubmåltider, også vil dere kaste bort tiden med å spise McDonalds! he he, neste tur jeg var i London ble det ikke noen turist-ting, men bare deilig mat og vandre rundt på markeder og ta livet med ro. Å suge inn atmosfæren er noe av det beste med å reise:) I min bok, da:)

Grattis med utgivelse av bok!
Sonja Durand
www.sonjadurand.com
sonjagunders@icloud.com

Stine J said...

Hege said...

L.O.N.D.O.N er byen jeg møtte min kjære for første gang! I dag er vi gift, har to nydelige jenter og lever lykkelig... Hadde vært gøy og tatt turen tilbake.

Aud said...

Aud-mo@online.no
London er for meg mestring og glede. Det første stedet jeg reiste til etter å ha slitt med ME i mange år Dette gjorde at jeg ikke var istand til å komme noe sted. Da jeg var litt i bedring ble det London. Supert å shoppe og dra på opplevelse med min kjære datter og samboer. :)

Marte said...

For meg er London en skattekiste. Jeg opplever nye steder og favoritter hver gang, helt tilfeldig. Det er det jeg elsker med London! Hver bydel har sitt å by på. Jeg håper å vinne boken din, så jeg får oppleve flere skatter. Jeg planlegger en tur rundt påsketider, så det ville vært helt perfekt :)
Marte_kb@hotmail.com

Kirsti said...

London er mitt første møte med en "ordentlig" storby. Mamma og pappa tok oss med dit i jula over flere år. Det var nok her jeg skjønte at jeg gladelig ofrer strand og brunfarge til fordel for travle gater, spennende butikker, herlige restauranter og varierte kulturopplevelser.

(kirsti_wiik@yahoo.no)

Solveig said...

Min første utenlandstur - Halleluja! :)
Mvh Solveig (SOLDB på Insatgram)

Styling by Grethe said...

London er fashion, storby, kafeliv,inspo,asfalt, shopping og kvalitetstid...

Ingrid said...

For meg er det god tid med en jeg er veldig glad i, men ikke får vært så mye sammen med i hverdagen som jeg ønsker. God tid, kafébesøk med en bok eller et blad. Senere rusle rundt, og helst oppdage nye og spennende steder, butikker, nabolag...

ingrid.bjerre@gmail.com

Silje V said...

Jeg har faktisk aldri vært i London før. Så for meg er London forventninger, subkulturer, nye impulser, shopping og ikke minst en plass å dra tilbake til.

Katarina Sara said...

Akkurat nå er London en fjern shopping destinasjon som jeg har besøkt en gang for mange år siden, men i fremtiden håper jeg byen blir mitt hjem, ettersom jeg drømmer sterkt om å studere kunstfoto der om et par år. Du er så inspirerende, Celine. Og arbeidet du gjør er alltid i høy kvalitet. Boken ser flott ut - jeg er veldig imponert!

Mail: katarina.solvang@yahoo.no

Anonymous said...

London for meg er jentetur i juni med 6 supre jenter. Vil gjerne ha denne boken for å planlegge max.:-)

Kristin

e-post: kristin@njal.no

Anonymous said...

Er så heldig at jeg skal to ganger til London i år, så en egen London Guide hadde vært strålende. For meg er london musicaler, shopping, alle de herlige "turist fellene" som London Eye, The Tower m.m. I år er det booket middags cruise på Themsen, så det blir forhåpentligvis en ny opplevelse av byen. Blir aldri lei London !! Klem fra Elisabeth; elisabethfauske@hotmail.com

idyll said...

London - unike mennesker, unik stemning, unik matopplevelser, unike detaljer på mote såvel som interiør og arkitektur, unike London! Meen.. siden jeg reiser dit med venninna mi som har bodd der i årevis henger jeg med på lasset og får oppleve hennes minner, hennes opplevelser, skulle gjerne fått noen egne, og trenger da noen tips:)

elineomland@hotmail.com

Anonymous said...

London for meg er begynnelsen på en kjærlighetshistorie med min mann som jeg nå har fått to barn med. Vi hadde ingen planer utenom at vi skulle være der i tre dager . Turen endte på fem siden vi ville bare leve på den rosa skyen vår. Vi har planer om og ned sammen igjen men har ikke fått planlagt noe enda. Med din bok hadde kanskje blitt et spak bak. Håper vi blir den heldige vinneren. tinaballerina2010@hotmail.no

karoline - fashionberry said...

London for meg er en frihelg med jentegjengen med masse god mat, shopping og en fin tur i notting hill :)

Karoline Nilsen / fashionberry@live.no

Veronica Lauritsen said...

Det er nesten litt flaut å innrømme, og så mange steder jeg har vært, men aldri i London :P Nesten så man ikke tør å si det høyt, hehe.. Jeg har planer om en London tur i nemeste fremtid, og det hadde vært fantastisk med en liten inspirasjonsbok om gode tips, og ting det er vært å få med seg når jeg er der <3

Anonymous said...

Jeg har desverre aldri vært i London. Men det vil ikke si at jeg aldri har drømt om å resie dit. London ligger på toppen av min reiseliste, og nå som jeg fyller 20, den 12. Mars håper jeg på å få en weekendtur til denne tilsynelatende fantastiske byen i gave. Dermed hadde boken din vært perfekt å ha med seg. Mitt bilde av London består av fantastisk shopping, kultur og opplevelser i alle varianter. En by som har ALT.

Klem fra Celina.
celina-i@hotmail.com.

Anonymous said...

London er et fashion mekka og en utrolig inspirerende by! Bare må tilbake! ;-)

Cornelia puvatcha // Corneliapuvatcha@hotmail.com

Karoline said...

Mail: Karoline_t91@hotmail.com

London for meg er shopping, Baker Street, Topshop, london eye, gatemote, drinker og fish&Chips. Problemet mitt er bare at jeg er for turist i byen, og jeg har kun opplevd de typiske stedene som alle anbefaler på internett. Jeg er derfor klar for å få trendy og spennende tips som kun finnes i din bok:)

Mona said...

Åh, DEN boka kunne eg verkeleg tenkt meg! :D
London er min favorittby over alle byar. Eg elskar engelskmennene og all kulturen deira, men også kor mange ansikt byen har. Du kan svinsa rundt på shopping og føla deg som ein skikkeleg fashionista midt i ein motemetropol, eller finna koselege plasser med sjel og karakter som i Covent Garden og Notting Hill, eller St. Christophers Place midt i Oxford Street, som lar deg pusta og slappa av. London er blitt vår by, meg og kjærasten sin kjærleiks-getaway. ELSKAR den byen, og vil veldig snart tilbake!
Mail: mona.gronningen@gmail.com

americanwoman.blogg.no said...

London for meg, var da jeg,mamma og mor(min mormor) brukte reise på jentetur rett før jul hvert år for å få den rette julesteminingen, shoppingen og koselig jentetur. De dagen er over da mormor er for dårlig til å reise. Men London er en fantastisk juleby, med masse gode minner for meg.

kine_horrigmoe@hotmail.com

This comment has been removed by the author.

kine_horrigmoe@hotmail.com

Elise said...

Mail: elise.kallstad@gmail.com

London var byen der jeg falt for Hard Rock Café, hvor jeg la min elsk på Burberry-skjerf, årsaken til at jeg ville lære å snakke med engelsk aksent fremfor amerikansk, og det stedet jeg overvant høydeskrekken i The Eye. Jeg assosierer byen med høye heler, solbriller på nesa, handleposer på armen og, noe uheldig, en paraply i veska... London tilbyr så uendelig mye - alt fra en koselig weekend med familien til en real byrunde med venninnene. Det er ikke uten grunn at det er et høyst aktuelt studiested for meg i fremtiden, og da hadde det jo vært fint med noen insidertips på forhånd! :)

Cecilie Gulliksen said...

London er en by man aldri runder! Shopping, cafeer, underholdning, kultur og uteliv. Ønsker å oppdage flere av Londons skatter.

Mail: cecgull@hotmail.com

Malinad@stud.ntnu.no

Hilsen Malin (som veldig gjerne vil reise til London!)

Eirin Victoria said...

London er og forblir ein by eg alltid vil være forelska i! Var der fyrste gongen som 17åring, og har sidan det mista tellinga på kor mange gangar eg har vore der! Diverre er det lett for å gå i gamle fotspor når man er der, slik at ein unngår å oppdage nye perler! Boka di hadde derfor vore ei fantastisk inspirasjonskjelde for å få meg til å sjå/oppleve enda meir av av det byen har og tilby!

mail: eirinvictoria91@gmail.com

Malin said...

London är underbart. Vi skulle egentligen åkt dit i vintras men det blev inställt:( Så nu hoppas jag på en weekend i vår istället. Då skulle det ju passa perfekt att ha en London-bok med sig;)
Mail: malinlarssonweber@hotmail.com

Nanna Kristine Eriksen said...

London er byen jeg fant meg selv i. Byen jeg føler meg hjemme i. London er byen jeg tilbrakte de tre beste og mest innholdsrike ukene i mitt liv.
London er byen jeg så sårt forelsket meg i - den byen jeg reiser tilbake til, gang på gang.

nannakristine@live.no

Ingrid Solberg said...

London for meg er stedet hvor gode venninner studerer. De bor midt i smørøyet av alt som skjer, og en bok som dette ville gjort opplevelsen for oss mye bedre når jeg reiser å besøker dem snart :-)

ingridsolberg@hotmail.com

Ewy Marie Larsen said...

Jeg kjøpte brudekjolen min i London, så byen har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt.

Drømmer om å ta med min bestevenninne som trenger en oppmuntring etter en tung tid. Så en slik guide hadde vært super å ha med i veska :)

ewymarie@hotmail.com

Ranveig said...

Denne boken har jeg kjempelyst på, da jeg aldri har vært i London. Har så lyst til å reise en tur i påsken, og trenger masse ideer og tips til hva en "førstegangsfarer" kan se å gjøre i London.
Håper jeg vinner denne boken :)
Ha en super dag!
Mvh Ranveig

ranveig.lie@outlook.com

Synne Hellem said...

Kom hjem fra London på fredag, og hadde en helt fantastisk tur med både shopping, turistattraksjoner og britisk kultur.

London er drømmebyen. Det er mye som kan sies om London; shopping, multikultur, turistattraksjoner, fashionable, kaos satt i system, undergrunn, dobbeltdekkere, kafékultur, briter, historie, arkitektur, og et vakkert syn. Jeg har vært i London tre ganger, og dette blir ikke den siste. London er rett og slett perfekt.

(synne.94@gmail.com)

Anita said...

London for meg er flere timers leting etter bleier(ingen hadde hørt om daipers eller nappies som vi mente det hette på engelsk)regn uten regntrekk på vogna/regnklær og trist middag/kveldsmat. I tillegg ble taxituren til flyplassen på morgenen utsatt pga vårt barn som hadde mistet(kastet) yndlingsdokka(kanikkeleveuten) ut verandadøra på hotellet. Vi kom oss videre til Spania, men et opphold i London har ikke fristet siden! Ikke før det siste året, da drømmen om en langweekend i storbyen uten kidsa frister stort!!! Jeg har lyst å gå i shopping-gatene, se Big Ben, Themsen og snuse på kafe-livet:))) Og boka di ville vært perfekt start på drømmen min!
Mvh Anita mail: anita.rodahl@mail.com

Marie O said...

Hei!
London er for meg en drøm som snart skal gå i oppfyllelse. Min samboer og jeg har reist Europa rundt de siste årene. Men, siden min kjæres familie kommer fra London har han vært der tusen ganger og har ikke vært så gira på å reise dit med det første. Han liker bedre å oppleve nye, spennende ting sammen med meg. Veldig søtt det altså, men jeg har jo ikke opplevd London. Med denne boka kan jeg finne nye og spennende ting for oss på ferie i London og dermed få opplevd metropolen. Wohooo!

Marieglomsaker@hotmail.com

Åshild said...

London for meg er frihet, og egentid. Det er små bakgatene, gjemte skatter, fine vesker, og deilige dager. London er en lomme hvor jeg kan være bare her og nå og være meg selv uten å bli beglodd.

aahusby(a)gmail.com

maria said...

London har jeg vert kun en gang, og etter noen få stikk ord fra boken din har fristelsen for å ta turen til London blitt stor!! dette har åpnet mulighetene til å få se de beste gater med de beste butikken å steder å se, du er meget inspirerende, takk for det:) so pick me!!:)
maria.vadset@gmail.com

MaritBE said...

Så snilt av deg da :-) Den boka virker utrolig bra, og har fått så mye skryt :-) Jeg er så imponert over alt du får til, det virker jo nesten som om du har mange flere timer i døgnet enn vi "andre", hehe. Men uansett: London har jeg vært noen ganger, men er dessverre lenge siden nå. London for meg er en shopping og kos - og en by det er umulig å kjede seg i. Mulighetene er enorme der, for alt mulig. Gleder meg til å lese om alle tipsene dine, og forhåpentligvis så blir jeg snart i bedre form, slik at jeg også kan ta meg en tur til London igjen :-) klem fra Marit, maritbe.blogg@hotmail.com

Sara Adolfsen said...

Så gøy!! Kult med en opppdatert og "hip" reiseguide til London. Selv er jeg egentlig en NYC-jente, men er blitt veldig glad i London, har vært der 4 ganger.. Det som er, er at jeg liksom ikke har funnet de "kule" stedene som man bare MÅ tilbake til. Som f.eks stedet for en god drink mellom shoppingslagene(og et slikt sted burde man def ha!)..

Mail: adolfsen.sara@gmail.com

Anonymous said...

Jeg har aldri vært i London, men fikk billetter av min kjære i 30 års gave! :-D Gleder meg utrolig masse og skulle gjerne hatt boken din for gode tips.

Mail: tonje_u_h@yahoo.no

Krysser fingrene :)
// Tonje

Trine said...

London er definisjonen på ubeskrivelig. Skal dit igjen i Mai , leste om boken din her om dagen og den hadde kommet virkelig GODT med :D

Mail: trine_aaseroed@hotmail.com

fashioN

vibekeremseth@gmail.com

Henriette said...

:) Reiser til London med 5 hærlige jobbkollegaer/venninner på vår årlige jentetur om noen uker.
Hadde vert supert å vunnet boken som en guide for oss jenter:) Vi skal bo i Notthing Hill og gleder oss til shopping, vining and dining:)

Rebecca Wiborg said...

Jeg elsker London fordi jeg opplever noe nytt og spennende hver gang jeg er der. For meg er London farger, øl, «People watching», mote og avkobling. Jeg skal tilbake i mai med faren min og hadde vært supert med en bok som gir meg nye ideer til ting jeg kan oppleve når jeg er i London :)

rebecawiborg@gmail.com

Anonymous said...

London for meg er kjærestehelg, med pub og god mat og venninneshopping med lange hender og såre bein. Vært der flere ganger, men vil alltid tilbake. Kanskje med noen av barna neste gang :))
gro-naas@frisurf.no

Carina said...

London for meg er så mye. London er mitt drømmested, min fremtid og mitt flukt sted. Det er dit jeg drar hvis jeg sliter her og jeg trenger å komme meg bort. Det er dit jeg skal ta utdanningen min og det er rett og slett mitt favorittsted. Jeg er født i feil by!

Carina Steen
carinasteen@hotmail.no

KaariineeMK said...

Så gøy! Gratulerer med boken :)

Anonymous said...

Jeg har gitt London tur til min kjæreste i bursdagspresang. Vi drar i april og jeg skulle gjerne hatt tips til shopping, opplevelser og mat. Da blir det en god tur for oss begge og en ekstra glede for min kjære :)

Hilsen Kristine

kristinem90@hotmail.com

Astrid O said...

London er mini-NYC!!! Elsker shoppingen, utvalget av veggismat og folkene!

Sophie said...

London er for meg små kafeer i Crouch End og blisters på føttene etter å ha gått i endeløse gater med litt for høye sko. Det er å knyte jakken rundt hoften når solen titter fram, å måtte løpe til nærmeste butikk fordi det regner hvor man kan finne ting man ikke ville ant seg. Det er å se mennesker som er akkurat slik de er uten skjul. London er for meg et virkelig herlig sted.
Sophie@munck.no

Marlene Gabrielsen said...

London for meg er atmosfæren og stemningen som storbyen gir. Shoppingen, parkene, pub'ene, teatrene og alle skattene som ligger klare til å bli oppdaget.

Mvh Marlene Gabrielsen
Mail: marlenefg@live.no

Hanna said...

Jeg har utrolig nok aldri vært i London, men har veldig lyst til å reise dit. Håper å reise dit til høsten! Så for meg er London bare en drøm akkurat nå :) Jeg ser for meg fantastisk shopping, kule restauranter og utesteder og alle de andre tingene man må få med seg når man er i London :)
hanna_lw(æt)hotmail.com

Unknown said...

London er min favoritt by. Jeg esker å gå rundt i Oxford street, min favorite gate i London. Alle butikkene og cafeene. Det haddde vært kjempe kult å få noen London tips fra deg, jeg skal til London i desember. Hvis jeg ikke vinner den skal jeg uansett kjøpe den.

mail: anne7005@hotmail.com

London er rett og slett så enkelt som drømmen.

Anne Lise L. H. said...

London er drømmen for meg, og en by som har absolutt alt!

Jeg var der for første gang i oktober i fjor, og har kjent trangen til å reise tilbake siden! <3

Line said...

Har ikke vært i London på kjempemange år, men for meg er det en by med uendelige muligheter hva mote, kultur og inspirasjon angår.
Skal dit på jentetur i mai, og kunne virkelig trengt noen inside-tips! klem fra Line