Thursday, January 9, 2014

MY MORNING WITH KARL LAGERFELD

 ... Dette var det nærmeste vi kom Karl Lagerfeld i dag tidlig. Moteikonet og designeren er aktuell med en unik brillekolleksjon for Specsavers, og motenorge var samlet til champagnefrokost og lansering av Karl Lagerfelds eksklusive signaturbriller. Min favoritt ser du over, naturligvis i svart, og for meg som har brukt briller sidne jeg var 15 står disse på ønskelisten.                                                                                                                                              Annonse 
stylemag

5 comments :

Daniella said...

Love love love it!! :)

Stine said...

Så gøy! Det får jeg sjekke ut når jeg kommer tilbake til Norge. Hvis det fortsatt er i butikk, da :) Fortsatt god uke og god helg!

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Stine, ja veldig kule briller. Har selv brukt brilelr siden jeg var 15:)

MaritBE said...

Så artig da :-) De så fine ut :-)

Hippie, hippie - milkshake said...

Finnes flere fasonger og farger enn disse, tror de er i butikk fra mandag av:)