Friday, December 13, 2013

TIME FOR SOME LUXE

Borte bra, hjemme best!
I går fikk jeg servert vin av plastkrus og kaffe med Baileys i pappkrus på julebord- burde seriørst ikke vært lov å servere det sånn en gang! - i dag er det som det skal være. Venninnene mine vet at jeg er super sær når det kommer til hvordan både mat og drikke skal serveres, og overrasket meg med en Baileys Chocolat Luxe, med belgisk sjokolade! I kalenderen fikk jeg dette fine smykket! Har dere kalender? Her har vi til både store og små. Nyt fredagen alle sammen.
stylemag

11 comments :

Anonymous said...

Ser ut som du nyter kvelden. Kan jeg spørre hvor armbåndet er fra?

Camilla said...

Her i hus er det Jul i svingen kalender til hun lille og ingenting til de voksne, men tror nok vi må endre til neste år. Både mor og datter ønsker seg små overraskelser i løpet av adventstiden;)

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei anonym. Det er fra Goldmine:)

Hippie, hippie - milkshake said...

Camilla:) Du får be mannen i huset lese bloggen da, så tar han sikkert hintet..hehe:) Man trenger jo ikke pakker hver dag..

Anonymous said...

Hvordan var smaken på denne? Har bare smakt vanlig Baileys?

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt Jonathan Adler zebraen? Den skulle jeg gjerne ha :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Den er fra fifty-Six i Bygdøy Alle:)ikke dyr heller, tror jeg betalte 250

Veronica Lauritsen said...

Kan jeg spørre hvor glasset er i fra? Meget lekkert :D

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Veronica- glasset er fra Holmegaard - bruker de både til coctails, Baileys, vann og også grønn juice når de skal serveres litt fint.

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei anonym!
etter gårsdagens julebord kom vi til en konklusjon at den er litt mindre søt, smaken er fyldig, og for å sitere min venninne som var her på i går
- den smaker som en ekte bit sjokolade.

MaritBE said...

Enig at det ikke burde vært lov med pappkrus. Det glasset på bildet så fancy og stilig ut da :-) Baileys Chocolat Luxe hørtes jo bare helt amazing ut! Er det en ny type eller? Har aldri hørt om den før :-) Så fin kalendergave du fikk her forresten :-) Jeg har dessverre ikke julekalender, er misunnelig på alle som har <3 hehe.