Thursday, December 5, 2013

PHOTOSHOOT

                      Inside picture - for the cover shoot and interview I did last month.
For dere som ikke har lest intervjuet, kommer et lite bilde til fra shooten jeg gjorde. Håper dere andre synes det var hyggelig å få et lite innblikk i familiens lille univers...

                                                 My silk scarf /designed for Holzweiler
                                                          tee/Mardou&Dean
                                          pants/Saint Laurent/Høyer Eger
                                                         Pumps/Valentino
                                                                                      photo: Renate Torseth/Kamille Mor&Barn
stylemag

12 comments :

Veronica Lauritsen said...

Er det mulig å bli så vakker som deg <3

Hippie, hippie - milkshake said...

tusen, tusen takk Veronica!
Kan ikek skryte på meg at jeg ser sånn ut hver dag akkurat:) klem fra celine

Mafalda said...

You look beyond gorgeous!
Mafalda ❤
www.mafaldadotzero.blogspot.fr

marieullevoldsater said...

<3 Flott intervju, og flotte familie IRL. (in real life...) hihi

Solveig said...

Picture perfect ♥

Anonymous said...

Du er min stooor inspirasjonskilde og en forbilde og et frisk pust i hverdagen.
Elsker din stil, væremåte og ikke minst dine kler:). Veldig inspirerende!
Takk at du fins..

lene idsø said...

det var så fint intervju, herlig familie du har :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Tusentakk fineste Marie!
og til deg anonym- det var utrolig fine ord. Håper jeg fortsetter å kunne inspirere og ikke skuffer:) god helg. klem c

KaariineeMK said...

Oh, yes.. jeg måtte sniklese intervjuet i butikken, hehe :D

www.karinemarlen.blogg.no

Hippie, hippie - milkshake said...

Det var hyggelig Lene, seter pris på det:) god fredag:)

Anonymous said...

Hea:)!
Hvor og når kan man lese intervju?
Gleder meg! Er stor fan.
God Jul til deg og dine!!

MaritBE said...

SUperfint bilde av deg (som alltid) :-)))