Saturday, November 16, 2013

VINN JULEGAVENE TIL DINE BESTE VENNER

Det er november, og aldri før har jeg kommet sånn i julestemning som da sønnen min på snart 4 og jeg var på vårt nærsenter Storo Storsenter i dag. Der var det jul i hver etasje, med dekorasjoner, pepperkaker,  julepynt og masse gaveideer. I desember har Storo gjort en twist på sin julekalender- og jeg har vært med å velge ut gaver! Denne gang er det DU som deltar som skal nominere din venninne eller venn - som får tidenes julegave. Bak lukene skjuler det seg sushimåltider, kaffe, nydelige silkeskjerf fra Holzweiler, undertøy, designerklokker, smykker fra Camilla Pihl og lekkert sengesett. Så... Hva venter du på?
Fortell din historie-om hvorfor akkurat din venn bør få få gaven i julekalenderen. Du kan nominere din venn allerede nå  her.                                                                              konkurranse
stylemag

3 comments :

Anonymous said...

Utrolig kul konkurranse! Takk for inspirasjon.

Anonymous said...

Da nominerer jeg min skjønne venn Hege-Elin,som ved siden av å være den fineste jeg vet alltid stiller opp for meg :-) Dessuten får hun meg alltid til å le,så hun kan godt få kalendergaver.

Pia

Hippie, hippie - milkshake said...

Så koselig. Har du nominert henne på linken også:) ha en fin førjul... stor klem c