Saturday, November 9, 2013

DAGENS OUTFIT

 Går helgen i møte med bruntoner og pudderfarger, med et hint av leopard. En dag helt uten svart og hvitt......         
                                 Celine sunglasses/Krogh Optikk
                                   Letter necklace with S/Thomas Sabo
                                                coat/Weekday
                                          knit/Stine Goya/vintage
                                                 clutch/H&M
                                                shoes/Diemme
                                                                            
                                                                                                      foto: Janka Polliani/stylemag-blogger
stylemag

17 comments :

Thea said...

Jeg ville dødd for de skoene! Jeg har hintet så mye om at jeg måååååå ha de i julegave, men spørs om mine foreldre syns de er like kule som jeg syns..P Forresten så var det et veldig fint antrekk, selv om det var lysere enn vanlig, hehe :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Thea- skoene er seriøst de mest behagelige skoene jeg har hatt, kuleste også.
Takk for hyggelig kommentar frøken.

Silje said...

Hvor kjøpte du de? Vet du om de fortsatt er i butikk?

FASHION SNAG said...

fab coat!

www.FashionSnag.com

Katharina Ursula said...

Kjempe fint antrekk! Likte fargene veldig godt, og det var kjempe kult med de skoene til! :D

Marion Celine Rudsli said...

LIKER!

KaariineeMK said...

Jeg har sagt det til deg før og sier det igjen: elsker virkelig den kåpen! :) God helg videre

Donna Louise said...

Herlig kombinasjon! :)

marieullevoldsater said...

Koselig å se deg i litt farger også :) Du er jo fin uansett hva du tar på deg <3

Hippie, hippie - milkshake said...

takk damer:) Marie- jeg skal love deg jeg ikke er fin i alt, hehe... rydder forresten fortsatt i klær, og mye jeg ikke skjønner hvordan det har havnet her...

Tine said...

Great shoes!

MaritBE said...

Så utrolig lekkert antrekk :-) Så duse og fine farger :-) Elsker genseren du har på deg der, den er jo perfekt til deg! <3

Anonymous said...

Hvor har du kjøpt skoene? :-)

Hippie, hippie - milkshake said...

Jeg fikk mine av kjærsten min, men vet Høyer Byporten har Diemme-tror han kan ha kjøpt de der eller på Sjølyst.
c

Kristiane said...

KULT!

Eirin said...

Hei! Kjempekult antrekk, elsker spesielt jakken! Derfor må jeg spørre om jakken har kommet ut i butikkene enda, eller om du har fått kjøpt den før den kommer til butikken? Gikk innom Weekday i Trondheim, og de hadde ikke fått den inn... Kanskje den bare kommer til Oslo. :/

Eirin said...

Hei! Kjempekult antrekk, elsker spesielt jakken! Derfor må jeg spørre om jakken har kommet ut i butikkene enda, eller om du har fått kjøpt den før den kommer til butikken? Gikk innom Weekday i Trondheim, og de hadde ikke fått den inn... Kanskje den bare kommer til Oslo. :/