Thursday, November 21, 2013

A YEAR WITH STREET STYLE

Copenhagen Fashion Week ss 13
London Fashion Week ss14
 Stockholm Fashion Week ss14
Oslo 
 Stockholm Fashion Week fw13

Det er få som tar så fine streetstyle-bilder som Stockholm Streetstyle, og det føles som en ære hver gang man blir stoppet av Caroline eller Daniel, og ikke minst- en ære når bildene dukker opp på siden deres. Her er et lite knippe bilder fra det siste året. Hvilket antrekk liker du best?
Jeg er nominert til årets beste outfit også- kategorien ble avslørt i dag, så om du synes jeg fortjener å vinne- Stem her 
                                                                                                                  fotocred Stockholm streetstyle
stylemag

16 comments :

Q said...

lovely pic's!! you have a specific style and I love that you honor it with every outfit!...


http://www.myclayexperience.com/

Lyn said...

So cool! Wish I would get 'streetstyled' ;)
www.blondebutterflies.blogspot.com

Veronica Lauritsen said...

Jeg digger outfit nr 1, 2 og 3 :D
PS: Fikk STYLEmag nr 1/2014 i posten i går, men har ikke fått noen December utgave. Har dere hoppet over en måned og rett på Januar? ;)

Klem

monika said...

Du ser jo alltid like smashing ut ;) ;)

The Fashiournalist said...

Love the Stockholm Fashion week outfit! <3

xx The Fashiournaist

www.thefashiournalist.com

Veronica Lauritsen said...

NB: Jeg fant ut at det var Decemberutgaven :P hehe, siden det stod 1/2014 tenkte jeg at du allerede hadde trykket opp nyårets magasin!! <3

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Veronica! Det stememr at vi har hoppet over en utgave, men da komemr vårens nummer ut før, og vi har en spesial på lur. Du kan glede deg!
klem Celine

Hippie, hippie - milkshake said...

Thank you:)Monika...

Frida said...

Nr 3 ;) Uten tvil!!!

Lykke til og god helg ;)

Hippie, hippie - milkshake said...

Tusen takk Frida! God helg!
klem celine

Sara Adolfsen said...

Fabulous!!!

Sissel said...

Definitivt antrekket fra London Fahion Week, det er det mest inspirerende antrekket jeg har sett i år-du tør å dra på og det er såå kult👍🙌

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Sissel! Det var hyggelig å høre!! God uke. you rock)

MaritBE said...

Så utrolig herlig! Og så velfortjent, for stilen din er så unik og fin :-) Min favoritt er nr. 3, digger det :-) <3

Kristiane said...

Altså, du har så bra stil! Tror med hånden på hjertet jeg kan si at jeg synes du er den best kledde i "mote Norge" :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Å dere er fine alle sammen,. takk takk:) klem c