Tuesday, March 12, 2013

DESIGNERSKO & KAFFE PÅ MENYEN

Sko og kaffe er ingen feil kombo,  og slik startet altså dagen min, etter en treningsøkt vel og merke.
 Har fått prøve de unike skoene fra Up & Coming-kolleksjonen som består av sko designet av Eva Emanuelsen for Epilogue, og av Cecilie Torp Holthe, for Eurosko, som kommer i butikk 15.mars.
 Disse er fra Epilogue, elsker spesielt hælen. Hvilke av de to er dine favoritter?
...og så må jeg nevne at det har vært slengbukse dag. Marrakech fra mih...om noen ikke følger med på instagram...:)
stylemag

8 comments :

Hilde said...

Jeg likte det nederste paret. Min favoritt :)

Camilla said...

Trening?!?, VELDIG vel og merke;) Flinke deg! Kjenner jeg er spent på ny sveis:) Snart noen bilder av den? Fortsatt god uke til deg!

MaritBE said...

Wow, så flink du er ;-) Og så fin dag! Jeg likte de nederste best ;-)

Hippie, hippie - milkshake said...

Camilla: Prøver å bli bedre på treningfronten da vettu.
Tok deg på ordet, så nå kom sveisen på instagram....

Elisabeth said...

Det nederste paret er veldig kule!

Tone-Lise said...

Jeg syns de nederste var finest :)

Oda Mee said...

Åh, de skoene var virkelig herlige. Deilig at det finnes sko uten så alt for høye heler, men som på samme tid ser utsøkte ut!

Hippie, hippie - milkshake said...

tror faktisk det blir de i midten, eller begge..)