Friday, February 15, 2013

MEET MY ROMMATE STELLA

 Jepp, på tide med en liten presentasjon av min New York roommate, Stella Moniq, vår red.ass i Stylemag. som både er modell, journalist, makeup artist, stylingassistent og nå også har fått blogg på stylemag.no.
Som dere ser er vi like gode til å rydde, og jobbingen har foregått på The Empire Hotels vegg til vegg-teppe, med adapteren i veggen døgnet rundt og et nett som har falt ut 24-7.
 Alltid like fin, her i en trendy stripete skjorte og skinnbukser,  på the Standard, Le Bain på fest med maybelline. og jepp, Stella er like glad i svart/hvitt som meg. Kunne lett ha kommet ut fra Topshop
med samme plagg i posene, men var voksen nok til å droppe copycat-shopping.
 Dresscoden derimot: CAPS!
stylemag

5 comments :

Anonymous said...

Haha, savner romaten min! Takk for hektiske og fantastiske dagen i NY! MÅ gjøres igjen! <3

MaritBE said...

Herlig!

Ella said...

Alltid kjekt med nye blogger, så skal ta en titt nå! Del gjerne flere gode blogger i ny og ne, ettersom din blogg er en av få jeg MÅ innom daglig, er jeg sikker på at de bloggene du leser hadde falt i smak!:)

Hippie, hippie - milkshake said...

Det får absolutt bli ny NY-tur, Stella.
Ella: Det må du gjøre. Stella har akkurat begynt å blogge nå- kul dame.Hyggelig at du fortsatt følger min:)

Marie said...

Jeg elsker Stellas antrekk! Vet du hvor det er fra??