Sunday, February 24, 2013

LET`S FACE IT - MED FILLER OG VINN

Etter at jeg bikket 30 har jeg vært mer bevisst i mine valg av hudpleieprodukter. Selv om man føler seg aldri så ung til sinns, kommer de små linjene snikende. Heldigvis finnes det muligheter for å
redusere aldringstegn, men det er ikke lett å finne riktige produkter. Med jobben kommer det mnage muligheter til å prøve ut nye hudpleieprodukter. Da jeg flytett, kastet jeg vel en søppelsekk med gammel kosmetikk som aldri har gitt resultater. Jeg har aldri prøvd filler tidligere, men nå har jeg fått teste Eucerin sin Filler-serie. Anti-age serien Hyaluron-Filler er for oss på 30 + som gjerne vil beholde den fine, jevne og glødende huden vi hadde da vi var 20.
Eucerin Hyaluron Filler stimulerer til at huden selv fyller ut dype rynker, uten inngrep. Apotek-serien består blant annet av en fantastisk øyekrem, en dagkrem for tørr nordisk hud og et Hyaluron filler serum som motvirker aldringstegn.
KONKURRANSE: I samarbeid med Eucerin gir jeg bort Hyaluron Filler- serien til 3 heldige lesere som har lyst å teste de fine produktene - legg igjen en kommentar om hvorfor du ønsker å teste ut produktene, og jeg trekker vinnere neste søndag.    
                                                                                                       konk. inneholder adlink.
stylemag

51 comments :

Sonja Gundersen Durand/sonjagunders@hotmail.com said...

Jeg har også forsøkt et utall produkter som ikke har hart den store effekten på huden min. Jeg er 36 år gammel, og må vel innrømme at jeg er forfengelig og liker å se bra ut. Jeg har særdeles lys hud og etter mange solforbrenninger i ungdommen, er huden solskadet og med flere rynker enn alderen skulle tilsi. Jeg har også de siste 8 årene hatt en svært alvorlig søvnforstyrrelse, og vi vet jo alle at lite søvn gjør oss både eldre og mer rynkete. Etter at min lillebror døde dramatisk, så jeg plutselig 5 år eldre ut. Vel, det ble en sørgelig histore, poenget var ikke at du skulle ha medfølelse med meg, alle møter sine ting in livet. Men poenget mitt med å fortelle den i slike korte trekk, er at livet setter spor, og det kunne vært spennende å få prøve noen produkter som kanskje virker og jeg kan føle meg mer fresh igjen. kan jo krysse fingrene for at det blir meg:-)

Unni said...

Har vel prøvd ut det meste uten særlig hell, men dersom det er håp for en som har bikket 50, blir jeg gjerne prøvekanin, altså!!!

Anonymous said...

Heisann :)

Ja dette produktet vil jeg prøve.

k9b fra lailaqvam@live.no

Camilla said...

Vil rett og slett prøve det for det høres fantastisk ut og fordi jeg tror huden min har godt av det. Er 32 år og har også prøvd ut haugevis med ulike produkter. Lei.. Og så tror at når du anbefaler så virker det:) Tvi, tvi til meg!

Anonymous said...

Bikker 30 snart,og mine bekymringsrynker blir tydeligere med årene! Ikke prøvd denne,så jeg er med :)
Klem Weronica

Anonymous said...

Dette produktet høres jo helt rått ut! Har prøvd det meste, men ingenting ser ut til å gi meg tilbake den gløden jeg hadde før de passerte 30!!! Hihi, men som du sier; Ung til sinns, men greit at utseende matcher litt med det!;)

Forresten; elsker bloggen din og er flittig leser av stylemag! Veldig bra blad!!!;)

Anonymous said...

Hei:) Siden jeg nå(nettopp)har bikket 30år så hadde det vært utrolig moro å få teste ut dette. Etter at jeg fikk barn i tillegg til å fylle 30, har plutselig rynkene funent sin plass. Jeg krysser fingrene;)
Linda
lindaha@online.no

Eva-Marie Mie said...

Virker som gode produkter, som ikke skader huden. Som modell, så ønsker jeg å ha en fresh hud, spesielt når man har bekket over 20 er det veldig viktig for meg å ta ekstra godt vare på huden og ansiktet mitt.

Elisabeth said...

Fordi.. jeg blir 30 om nøyaktig 6 mnd... Be prepared?

elisabeth.eidsvik@gmail.com

Janita said...

Hei :-) jeg prøver gjerne.

Janita :-)

Janita said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hei.
Jeg ønsker gjerne å prøve disse produktene :-)
Jeg har vært på evig jakt etter den perfekte øyekrem. Tror jeg snart har prøvd alle merker som finnes, uten at det er en soleklar favoritt som utmerker seg. Blir 40 om 2 år, så vil finne en øyekrem som holder det den lover NÅ :-)
Hilsen Line A

Anonymous said...

Hei,
dette har jeg også lyst å prøve!40 år med atopisk eksem og nordisk vinter er jeg tørr som en sviske.og har prøvd det meste.


malinyoh@hotmail.com

Anonymous said...

Hei, jeg kunne SVÆRT gjerne tenke meg produktene! Har fylt 39 år og syntes plutselig jeg ser litt mer rynkete ut enn jeg ønsker:-/uff!!!

Mvh Margrethe

Monica's Verden said...

Oj denne har jeg utrolig lyst å prøve,jeg vet Eucerin har gode produktre,har prøvd noen av dem men har som deg ALDRI prøvd en Filler serier før. Jeg er 36 og bikker 37 nå i sommer,jeg har veldig lyst å prøve da jeg har begynt og få linjer,som jeg aldeles IKKE liker,men ønsker ikke en masse nåler i ansiktet.Så jeg har veldig lyst å prøve denne serien.
Jeg var mor til 3 da jeg var 19,å ble farmor da jeg var 34. Livet mitt har gått forbi i racer fart,men jeg ønsker ikke å se ut som en farmor i en alder av 36.

Så jeg vil veldig gjerne prøve denne serien.. Hadde vært kjempe og fått prøvd---
Jeg krysser fingrene og håper jeg er heldig..

Ønsker deg en videre fin søndags kveld,å en kjempe fin uke :)
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Hanne FN said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Når livet har kastet en rundt et par ganger, og man har rullet rundt litt før man har karret seg opp på ustø bein et par ganger, så føler man at det å kunne smile igjen, er noe av det aller, aller beste.

Anonymous said...

Krysser fingrene for litt hell og lykke her. En travel to barns mamma trenger all hjelp hun kan få-))
Elisabethfauske@hotmail.com

Ragnhild said...

Jaaaa! Vil gjerne prøve Eucerin.
Forfengelig som jeg er, og nysgjerrig på nye produkter kjenner jeg at denne serien får jeg utrolig lyst til å teste ut. Fyller 30 i år (begynner å bli voksen) og jeg bør nok begynne å prioritere å bruke gode produkter. Har 2 barn, jobber turnus og har det generelt travelt og alltid i underskudd på søvn. Trenger en skikkelig boost :)

Mvh Ragnhild
ragnhild_andreassen@hotmail.com

Line F said...

Sign me up :) en herlig premie,elsker merket eucerin og er spent på disse produktene,hadde vært gøy å teste de ut gratis :) Fingers crossed

Unknown said...

En herlig premie og et bra merke er Eucerin, nysgjerrig på produktet og er mamma til 3 og bestemor til 4, så dette er noe jeg ønsker og trenger :)
grokaas@gmail.com

Anonymous said...

Ingunn Kne....

Dette produkte høres ut til å være for godt til å være sant :-)
Har lyst til å prøve det. Er 39++++++++++ :-)Så det er absolutt noe jeg trenger.

ingunnknevel(ætt)gmail.com

Anonymous said...

Fordi jeg har bikket de 50! Og det trengs gode produkter for å holde huden "ung". Har prøvd mye forskjellig, men ikke denne:-( Tester gjerne:-)

marlbak@online.no

Marion said...

Alltid moro å prøve noe nytt.
Akkurat fylt 30 år, huff, men "sitter" litt fast i 20-årene... ihvertfall i sinnet...
marion.skjorberg@gmail.com

Tina T said...

Jeg har prøvd ett av disse produktene før og var STRÅLENDE fornøyd. Så jeg har veldig veldig lyst til å vinne, så jeg kan teste ut resten av dem også. Kjempeprodukter ihvertfall! Med seks unger er det jo ikke til å unngå at man behøve litt rynkehjelp etter fyllte 30 ;)
tina.triger@live.com

Tina T said...

Jeg har prøvd ett av disse produktene før og var STRÅLENDE fornøyd. Så jeg har veldig veldig lyst til å vinne, så jeg kan teste ut resten av dem også. Kjempeprodukter ihvertfall! Med seks unger er det jo ikke til å unngå at man behøve litt rynkehjelp etter fyllte 30 ;)
tina.triger@live.com

Anonymous said...

Har bikket 33 år og hudpleie har kommet langt ned på prioriteringslista etter at jeg fikk to barn. Og let`s face it - huden blir jo ikke bedre med årene! :)Jeg er kjempenysgjerrig på å prøve ut nye produkter, men har sjelden tid eller råd til å finne og prøve ut produkter som kan gjøre underverker. Jubelen vil stå i taket om jeg er en av de heldige! Hilsen fra Line

Silje S said...

Fyller 31 nå i mars, og opplever en aldri så liten 31 års krise. 30 år var ikke ille i det hele tatt... det er først nå jeg merker at jeg ikke liker bursdager lengre. Har fått en del linjer (jeg sier linjer, ikke rynker, for det er det IKKE (enda)!) i panna og rundt øynene. Hadde vært moro å fått prøve meg som prøvekanin... og spesielt siden jeg har bursdag snart :) Hilsen Silje S (sandv_@hotmail.com)

Anonymous said...

Jeg er blitt 35 nå og selv om den fete huden i ansiktet gjør at jeg ikke ser mange linjene ennå, kommer de snikende og disse produktene ble jeg nysgjerrig på!
Klem T

Anonymous said...

Jeg nærmer med 35 år og med 3 barn,hus og hjem og dette i kombinasjon med å være fulltidsstudent har satt sine små spor.. Dette er noe jeg virkelig kunne trengt og ønsket å prøvd. Lisbeth

uglylizz78@gmail.com

Tonje Areng said...
This comment has been removed by the author.
Pia said...

Selv om jeg egentlig vil fortrenge det så ser jeg jo at jeg begynner å få noen små rynker både rundt øyne og rundt munnen. Mitt ønske er å finne et produkt som jeg allerede nå kan ta i bruk, og dermed muligens stoppe rynkeutviklinga en stund.
Ha en fortreffelig uke videre. Vennlig hilsen Pia.
pia_sofi@hotmail.com

Unknown said...

Åh! Det hadde bare vært kjempegøy å prøve! Jeg ligger å tenker på linjer på natten, og alt for å motvirke aldringstegn! ;-)
Selv om skjønnhet ikke har noe tall :-)

//Silje

Bente blm said...

40+ her, så er veldig interessert i å prøve disse produktene.

Mvh Bente
benmaas#hotmail.no

Berit Mugaas said...

Hei!
Jeg kunne trenge en "boost", har passert 41 og merker godt at huden har blitt mye slappere og mistet fylde for å si det sånn!
Med en hektisk hverdag med 3 barn blir det lite tid igjen for egenpleie - da er jeg for trøtt :) det hadde derfor vært midt i blinken med denne "kuren" før våren :)

Smil & hilsen
Berit Mugaas
bermug@hotmail.com

Victoria V. said...

Hei!
Selv er jeg midt i 30-årene og må innrømme at huden har begynt å "synke" litt sammen i ansiktet, spesielt rundt øynene og munnen. Jeg har aldri tidligere prøvd fillere av noe slag, men har gode erfaringer med Eucerin sine produkter. Da er det bare å krysse fingrene for at jeg blir den heldige som får teste dette!

Anonymous said...

Har så lyst til å prøve nye produkter, har et urent ansikt, ble noen ganger "mobbet" for at jeg hadde så mye kviser, har en del nå å, men mest arr. Har så lyst på disse produktene, håper jeg for en gang skyld kan vinne en konkurranse:P
Veldig fin blogg, er fast leser :)

Epost: marthe.1999@live.no

Unknown said...

Jeg vil, jeg vil :) Travel småbarnsmor i slutten av 30-årene i konstant tids- og søvnklemme - need I say more?? Krysser fingre for at jeg har vinnerlykken med meg :)

Camilla H

Ida Lind said...

Jeg vil veldig gjerne delta, og kommer til å gi gaven til min mor dersom jeg vinner. Hun har store komplekser for disse linjene som aldri forsvinner, og leker med tanken på operasjon i disse dager.

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Hippie, hippie - milkshake said...

Tusen takk så langt for så mange flotte svar, og ikke minst ærlige svar. jeg trekker vinner i løpet av søndagen, skulle gjerne ha gitt premie til alle jeg.
Må også samtidig si at det er fint å bli bedre kjent med dere alle, og vite at jeg har lesere i ulike alderssegment.
Ha en strålende helg! stor klem c

Anonymous said...

Ja, dette produktet vil eg gjerne prøve!! Er i slutten av 30 åra og linjene er dessverre blitt tydeligere..... Helsing helga.w@live.no

madebyjulia said...

Etter at jeg ble kronisk syk har huden min blitt rynkee og guffen. Ikke til å kjenne igjen. Vil gjerne være med i konkurransen disse produktene ser virkelig bra ut:)

Anonymous said...

Jeg er alltid på jakt etter gode hudpleieprodukter. Jeg er 50 år, men har fremdeles ikke rynker, og får alltid komplimenter for at jeg ser ung ut. Jeg ser 10 år yngre ut enn jeg er, noe som også skyldes gode valg av nærende pleieprodukter. Disse Eucerinfillerne høres fantastiske ut, og vær så snill - la meg prøve dem, så skal jeg reklamere overfor mine venninner:-)
privatrett@hotmail.com

tanya ross said...

I would love to win as I am the worst at knowing what skin care products to use- but if you (who is in the fashion business) recommend this, I would love to try it. Keep up the blogging- love reading about your adventures and tips. Tanya

WBNina said...

Dette var godlesning for ei frøken som nettopp har tilbrakt sin siste lørdag i 20-åra på sofaen sammen med James Bond, en bøtte med nøtter og månedens ferske motemagasiner. Jeg melder meg mer enn gjerne som prøvekanin for å finne ut om dette er et produkt som kan hjelpe mot de stadig mer fremtredende linjene i panna! Disse meldte sin ankomst allerede for fire år siden (som en fin bieffekt av 21 år med migrene), men jeg er på ingen måte klar for å dele livet sammen med dem ennå. Lenge leve forfengeligheten :-D.

Linjene jeg har i pannen meldte sin ankomst allerede

Anonymous said...

Jeg vil teste produktene fordi jeg har veldig problemer med å finne produkter som passer for min hud. Har hatt veldig mange bomkjøp, noe som fort blir dyrt.

mf.i@hotmail.com

Anonymous said...

Oi, her har jeg visst ikke følgt med, ønsker selvfølgelig å delta:-) føler meg helt topp i mine beste år (30-årene) og i min livssituasjon, så å finne det som er best for huden er også på agendaen:-)

Anonymous said...

Hei!
Vil sjølvsagt også teste ut. Eg har vore den som alltid har sett veldig ung ut, og etter 25 var dette veldig gøy! Kor ofte kan ein få barnebillett? (Tidlegare følte eg meg som en liten fis, det var ikkje så kjekt..) no har eg bikka 30, og har blitt superbevisst på dei små linjene som kjem snikande- det er jo ikkje meg!:)
God søndag!

Anonymous said...

Liten fis= siljecath@gmail.com :)

Anonymous said...

Håper jeg rakk det:) Vil gjerne prøve, vinner nok ikke,men gøy å være med likevel.)

Anonymous said...

De glade 30'åra + smiler mye =smilerynker rundt øynene! :)