Monday, February 11, 2013

DAGENS NEW YORK OUTFIT


stylemag

15 comments :

Ella said...

Så stilig du er! Du har en kjekk jobb du!

Line Harbak said...

Ja, virkelig stilig! Snitt og farger er spot on!

T-Girl said...

Det er det kuleste antrekket jeg har sett på lenge! Oransje fokus som på siste StyleMag, som jeg forøvrig fikk i posten på fredag og har slukt i meg i helgen:-)

marie ullevoldsater said...

HOTHOT <3

Hippie, hippie - milkshake said...

takk søte Ella, håper jeg ser deg i byen snart.

Hippie, hippie - milkshake said...

Line og T-girl: Oransje synes- ingen tvil om det... hyggelig stylemag inspirerte...

MaritBE said...

Så utroolig kult antrekk ;-) Liker oransje bare bedre og bedre jeg.

♥ Medusas verden ♥ said...

Sååå kult, men frøys du ikke på tærne ;) ��

Ella said...

Ja om du kommer til London fashion week også skal du ikke se bort ifra det. Du får gi en lyd om du er i nabolaget, og vil ta en kopp kaffe! :)

Anonymous said...

Er det ikke kaldt og upraktisk evt vondt å gå en hel dag i slike sko? Jeg ser glatte fortau, snø,is....

Agnes B. said...

Love it!!

Hippie, hippie - milkshake said...

hei anonym:) jo jeg gikk absolutt ikke en hel dag med disse, kun på noen få visninger første halvdel av dagen)

A Super Belle said...

Ja, ingenting sier vinter som oransje pumps ;)
ELSKER lua og skoene!

Taru said...

Ohh I love your outfit!! So cool!

xx from BCN

www.fashionhegemony.com

Jessica said...

Var får man tag i den væskan? Hittar den ingenstans! MÅSTE ha den!