Friday, November 2, 2012

LANSERING MED STYLE

Gårsdagens lansering av nye STYLEmag var fantastisk!Sammen med Jenny på røde løper.
 Jenny matchet forsiden vår med antrekket sitt fra norske Wiksen, amarican apparel og Day Birger Et Mikkelsen.
 Aammen med sjefdesigner Keld Mikkelsen og innehaver og grûnder Jeanett fra Day i kveldens råeste kjole.
 Goodiebag til lesere og alle som shoppet.
 Backstage med modellene som fikk tidenes råeste hårstyling på Auster før åpningen.
Popcakes til å spise opp....eller kanskje mest for pynt...
Tusen takk til vår cover-pike Jenny Skavlan og  til alle dere som kom, og takk til samarbeidspartener DAY BIRGER ET MIKKELSEN for kveldens fineste festlokaler. Dere som ikke var der- håper vi sees neste gang. Vi legger ut flere bilder på STYLEmag.no.
stylemag

8 comments :

ElineVarmo said...

Så bra! Gleder meg til å lese det nye nummeret som kommer i posten om ikke så lenge :)

Q said...

Fine damer! :)

Regine said...

Nydelig bilde av begge to <3
Elsker forresten stylemag, fikk det i poste igår, har spart det til i mårra - gleder meg :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Så hyggelig å høre Eline! Gleder meg til tilbakemeldinger. Håper det faller i smak.

Hippie, hippie - milkshake said...

Takk flash-lash!
Regine: Takk for det. Håper du koser deg med ny utgave, og oppdateringer på stylemag.no.stor klem c

Donna Louise said...

SÅ utrolig gøy Celine!! gratulerer så masse <3

Hippie, hippie - milkshake said...

tUSEN, TUSEN TAKK!!! HA EN STRÅLENDE HELG. KLEMMER.

Sequin said...

Jeg elsker det nye magasinet StyleMAG - det blir ikke lenger abonnering på Costume - for nå gleder jeg meg til StyleMAG i postkassen istedet. Bra jobba Celine :):)

Kan man forresten vente seg utgave 2 i posten, når man sendte inn abonneringskupongen - eller vil det ført bli nr tre som kommer hjem til meg? VIl ikke gå glipp av noen blader.