Thursday, October 25, 2012

BLOWDRY I DEN RØDE STOLEN

 Så havnet jeg altså i denne røde stolen i salongen Devachan Salon, i Soho etter anbefaling fra frøken Pihl .Salongen utfører Blowdry, og føner håret ditt festklart på null komma nix. Det ligger et steinkast unna Mondrian Soho Hotel, i 560 Broadway, om noen av dere skal til New York i nær fremtid.
 Jeg har faktisk aldri tid til å ha "pleie meg selv dager", og er egentlig elendig på hårstyling, men det fine her var at de tok i mot drop-in.(jeg er dårlig til å booke inn egenpleie i kalenderen)
 Frisøren smilte litt da jeg fant CÈLINE-ads som matchet både tekoppen og kimonoen.

Camilla multitasket fra frisørstolen - mens jeg nøt nesten mobilfrisone med W magazine, 
og føttene godt plassert i mine gamle, slitte Converse før bena skulle opp på 10 centimeter høye sko, eller i alle fall 8 centimeter...
stylemag

2 comments :

Anonymous said...

Har selv hatt veldig lyst til å teste dette ut. Hvorfor er det ikke flere i Norge som har begynt med dette?

Anonymous said...

Du kaster deg i glans, champanige, dyre designervesker og reiser gledelig på en tur til New York for å med deg siste godbit fra H&M. Men har du tenkt på dette: http://www.kjendis.no/2012/10/26/kjendis/mote/hennes_og_mauritz/hm/design/24052512/ ?