Tuesday, September 25, 2012

I KULISSENE

Jeg er rørt, stolt, glad, og har fortsatt ikke landet etter den store dagen. Nå gleder jeg meg til å dele magasinkonseptet med alle dere som følger bloggen min hver dag.

Designervenninne Nina Granerød overrsaket med blomster på lanseringen.
Organisator før de første gjestene ankommer. Blondetopp fra Iro, øredobber fra Chanel, smykker fra cooee og fashionology.
Studio Slettvoll er dekorert med Magasiner og Voss for anledningen.
Tidenes goodybag til våre gjester og stor engasjement på INSTAGRAM. Vi har fått oss profilen STYLEMAG, sjekk #stylemag1 for bilder fra i dag. Bli vår follower, og lik bildene vi legger ut.
Kampen om et Nikon 1 j1 til en verdi av 4490 fikk fart i knipsingen og tastingen i vår hashtag-konk. på INSTAGRAM.
stylemag

10 comments :

baja said...

Fine bilder, fine dere :) Krysser fingrene mine for det nye magasinet! :)

♥ Medusas verden ♥ said...

Så spennende. GRATULERER!! Skal definitivt ut å kjøpe ;)

Hippie, hippie - milkshake said...

Takk skal du ha baja.
Medusas verden: Det liker jeg. Er intropris, og knallpris på abo også nå når magasinet lanseres. god tirsdag fine dere. Celine

HildeB said...

Flinke, flinke du! Gratulerer så mye med nytt magasin som jeg gleder meg til å lese :)

An Act of Style said...

Ser ut som om det var en vellykket lansering! Gleder meg til å lese bladet.

//Juni

Anonymous said...

Spennende ★ Gratulerer så mye, og lykke til videre. Blir spennende å sjekke ut :) Ha det godt, Celine.

Anonymous said...

Spennende ★ Gratulerer så mye, og lykke til videre. Blir spennende å sjekke ut :) Ha det godt, Celine.

Vibeke said...

Så utrolig gøy, gleder meg til å plukke det med meg i jula ;) gratulerer så mye Celine, utrolig bra jobbet.!!

Funky Farm said...

Gratulerer, så dyktig du er! Gleder meg til å kjøpe og lese! Du så forresten utrolig fresh ut!

Hippie, hippie - milkshake said...

Takk alle dere for support! håper alle kjøper magasinet, og følger med på nettsiden.Dere er verdens beste bloggfølgere. Ha en fab helg.