Monday, July 2, 2012

Catch Me if You Can

  Lånte disse av Camilla Pihl, som virkelig har tatt noen kule snapshots på Tjøme, under Northern Women in Chanel på torsdag.
beveget meg rundt på mine høye Acneboots, før jeg fant det fornuftig å bytte til et pr flats...
photo: Camilla Pihl

Vinn:Husk at du kan vinne sommerens festivaloutfit i posten under. Klær fra bikBok til en verdi av 2500.
Shop Celines vintage:Du kan også shoppe mine vintage plagg på Celines vintage bloppis på bloppis.no
stylemag

7 comments :

Mari H said...

Nydelig! Skulle ønske jeg kunne sett det selv, men har ikke mulighet.

Frida said...

Nydeleg antrekk i nydelige omgivelser ;)

Andreas said...

Så fin du er! :-)

Sara said...

Oo, det nederste bildet var superkult!!

Hippie, hippie - milkshake said...

Utstillingen varer helt ut september:)Kanksje du rekker likevel? Mari?
Frida. Tusen takk for det. Gikk for helsort som dere ser.
Takk Andreas:) og Sara! Kred gir jeg videre til camilla som tok bildet.

Regine said...

Åh, det der såg eg på god morgen norge at dei skulle ha utstilling der, det ser heilt fantastisk ut!! Oh, du såg smashing ut - men skjønner at du måtte skifte sko. Spørs om eg rekker og komme meg dit i løpet av sommeren, håper det:)

iselin said...

veldig fint :) jeg vil også se :)