Friday, May 11, 2012

fashion night out @Holzweiler

Holzweiler Agenturer inviterte til moteinspirasjon og 3 retters på Lysaker Brygge for motebloggere.....
 og lansering av deres nydelige, unike skjerfkolleksjon stod øverst på menyen.....
Kollekjonen kommer i august i butikk, og deler av inntenktene går til Alexandra Ørbeck Nilsens naturreservat i Namibia.
 Borddekorasjonen i seg selv var nok til å bli inspirert, og ikke minst den beste raw fooden jeg har spist. Kokken lagde faktisk Raw Food til lady Gaga sist hun var i Norge.
 Maria Skappel aka Holzweiler hadde på seg en vakker, gul vintage kjole og kjørte på med barteposering etter forretten.
Marianne, aka Styledevil var ansvarlig for at vi skulle skåle med den lille...
regn med oss!!!! det finnes ikke dårlig vær- bare dårlige klær. Annabel & Marianne klar for boattrip.
 ... mens jeg og mine lånte Hofmann-bukser tilslutt måtte ta kvelden i rimelighetens tid for å lufte lille Hippie....
 Husk at du kan vinne klær for 1600 fra Whitney Ports kolleksjon under, og følge meg på INSTAGRAM!
stylemag

4 comments :

POLLIANI said...

jeg hadde sååå lyst, men kom jo hjem sent i går kveld. ringer deg senere i dag :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Du skulle ha vært der, men flere sjanser kommer.
er du hjemme? ring ring :) klemmer

Ida Camilla said...

1000 takk for en fin kveld! Kjekt du kunne komme! :-)

Sam Baker said...

jeg hadde sååå lyst, men kom jo hjem sent i går kveld. ringer deg senere i dag :)