Wednesday, April 18, 2012

dagens outfit @This is PR

...og her var hele meg i et nytt bildeformat. Mags mote-og skjønnhetsansvarlige Julie tok noen bilder da jeg prøvde de fine pumpsene.
Wearing what? Pumps from Aldo Rise, jeans; H&M, vintage blazer, tee American Apparel caps, H&M, bracelet; Su Misura.
Veldig lekre disse parene fra Libertine også...
Matilda sportet dem med et par skinnbukser! Fresht.
Tror varianten i blått, hvitt og sort blir fine stylet til denim! Fikk selvfølgelig lyst på dem også..haha

stylemag

9 comments :

Anonymous said...

Så fint antrekk.

SVERRE said...

those jeans... så kule!!

Hilde said...

Shit, så fett antrekk! De buksene der var helt rå. Slett ikke feil med de skoene til heller.

Lene said...

Åååh, seriøst. Har lett meg ihjel etter de buksene i evigheter nå! Når komme de i butikk? Hvis de kommer i det hele tatt da, er vel ikke en del av trendavdelingen..? Er faktisk desperat i dette tilfellet...

Hilsen Lene. :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Lene!
buksene fra H&M har vært i butikk. De er fra Divided, men jeg tror ikke alle butikker rundt om i landet har tatt dem inn. Fant mine på karl Johan, sjekk der.

Anniken, Dreaming Out Loud said...

FIne bilder, kult antrekk :)

Vibeke said...

Ååå, jeg er så misunnelig på buksene dine.!! :) Råkule*

Hippie, hippie - milkshake said...

takk! dere er alltid så hyggelige. Tenkte jeg skulle prøve å legge ut et høyde bilde, i et litt mer breddeformat. Vært en hektisk jobbdag, men mer inspo fra pressevisninger kommer.

WatermelonSquare said...

you look gorgeous! I'm following you :)

Please visit my blog: watermelonsquare.blogspot.co.uk