Tuesday, July 19, 2011

Biker on budget

Bikerboots from nelly.com, only 400 n.kr.
stylemag

9 comments :

Ella said...

De har jeg sett på flere ganger, men var redd for at de skulle se litt billig ut, men det gjorde de absolutt ikke! Kanskje de må bli mitt neste kjøp?

Anonymous said...

Love these boots!

xox Courtney Michele
Breakfast in Wonderland

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Ella! Jeg tenkte faktisk det samme /de er nemlig ikke i skinn, men overraskende gode å gå i. Hadde et par i skinn fra din sko som jeg gikk av hælen på, så får vi satse på at disse holder lenger.var gratis frakt i sommer hvis jeg ikke husker feil..

Alexandra said...

Har tenkt på de selv, utrolig kule ;)

Karoline - fashionberry said...

nelly overrasker altså, de har jo masse fine sko til en billig penge! skummelt på søndager det...

Hippie, hippie - milkshake said...

Har faktisk aldri kjøpt noe på Nelly før jeg. Ellers: lover å snart trekke vinner i min konkurranse! Takk for alle svar. Blir garantert flere konkurranser

bohemian girl said...

De bootsene er råfine! Har selv kjøpt de, og ble positivt overrasket.

Frøken Funky Farm said...

Crap, de hadde ikke min størrelse inne. Men takk for tipset uansett!

Martine said...

Oh, liker de!

Hadde jeg ikke nettopp kjøpt meg boots så hadde jeg skaffet de der.