Thursday, May 19, 2011

H&M loves Music & Fashion + Celine

Min lille hemmelighet; Jeg er sykt stolt, over å kunne fortelle at jeg er blitt valgt til å være med i juryen for H&M loves Music & Fashion. Jeg har fått skape mitt univers med mine favoritter i H&M loves-avdelingen på H&M Bogstadveien, på Karl Johan og Oslo City
Utstillingen åpner imorgen i Bogstadveien, og gjenspeiler min stil, og tolkning av Music & Fashion , med stylingforslag til sommerens outfits & festivalantrekk + min spilleliste!
Stikkord; Fjær, denim, badedrakter, frynser, mønstermix, strågult, olivengrønt, sort & pudder
Sammen med to andre skal jeg i ukene fremover velge ut stilikoner, og tilslutt kåre en vinner.
Her er en liten sniktitt fra da jeg gjorde stylingen. Flere bilder og blogginnlegg kommer imorgen, når også H&M loves-siden er oppe.
stylemag

14 comments :

Karoline said...

Grattis! Utrolig kjipt at jeg ikke kan stikke innom å se...

Mari H said...

Gratulerer! Så utrolig gøy! :-)

Også må jeg si at det nyeste mag var helt fantastisk! Jeg er helt frelst.

Maria said...

Utrolig kult! Du har jo en fantastisk stil, så det må jo bare bli bra!

Q said...

Så gøy! :D Gratulerer! :D

Rikke said...

Så utrolig kult, gratulerer! Du har skikkelig kul stil, så dette kan vel ikke bli annet en bra? Skulle gjerne ha stukket innom for å se, men det er ikke så lett når jeg ikke bor i nærheten av Oslo.

Ella said...

Så gøy! Hvor lenge varer det? Skal til oslo om to uker, hadde vært kjekt å sett!

Hippie, hippie - milkshake said...

Karoline& Rikke: Dere får følge med på bloggen og på H&M LOVES-siden for inspirasjon. Skal holde dere og alle andre oppdatert der.
Mari H: Ja, jeg er så gira. En ære å bli spurt om dette. Takk for magskryt! Håper du synes det om alle de fremtidige bladene som kommer ut:)

Ella: Den henger faktisk i 5-6 uker, med lit ulike styles avhengig av hva som er i butikk..

polliani said...

så utrolig kult. .så stolt av deg

Alibaba said...

Ååå, du burde høre albumet, Truth Or Dare av bandet Automatic loveletter. vokalisten juliet simms e bare awesome stil ikon. se etter warped tour bildene da hun spilte ;)

Hippie, hippie - milkshake said...

alibaba: Det skal jeg skjekke ut as we speak. takk for tipset!!!

Unknown said...

Så flink du er, gratulerer! Skulle ønske jeg fikk kommet meg til oslo for å se!

Love Despite color

Luisa said...

Så utrolig kult! Skulle gjerne sett det:) jeg må forresten få gi deg litt ros. I går kjøpte jeg mag, og det var ages siden sist! Har lenge hatt planer om å plukke med meg et eksemplar, men av en eller annen grunn så har jeg glemt, helt til igår. Jeg er superglad for å endelig ha gjort det, for jeg digger det!! Hvis det er standarden, noe jeg sterkt mistenker, så har mag virkelig nådd nye høyder med deg som redaktør :D

CAMILLA said...

Så utrolig kult!! Gleder meg til å se...

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei søte Luisa!Tusen millioner takk for ros! Vi har gjort mange store endringer med mag, både med design&uttrykk, innhold, mote og sterkere reportasje/intervjuprofil, samt eksklusivitet. Det er veldig hyggelig med tilbakemeldinger. Skal sørge for høy standard i hvert nummer. ha en Mag-isk helg!!!!!