Wednesday, January 19, 2011

turquoise

stylemag

12 comments :

sigrid said...

<3 turikiser får meg til å kjenne lukten og smaken an sommer, å den gleder jeg meg værre enn værst til <3

kisses ifra sigrid
http://houseofmomshell.blogg.no/

linda-mari-motestudent i London said...

Det var nydelig! Hvor er det ifra?

Karobaro said...

Hi! I've given you the "I love your blog"-prize! You deserve it!!

http://karobaro.blogspot.com/2011/01/i-love-your-blog-prize-yay.html

Lisa L.S said...

Älskar turkoser och kan inte få nog av dem!
Superfint!

Rock'n Roll Ballerina said...

Fin farge, blir så glad av den. :)

Karoline - Fashionberry said...

Nice, so, so nice!

Åsa Velouria said...

Jag vill också ha ;)

Twenty.Something said...

Love the turquoise one! It's special.

artfashiontwentysomething.blogspot.com

Taylor said...

I love that turquoise bracelet.

sofie said...

Oh summer feelings :)

Veronica Lauritsen (23) said...

Jeg har skikkelig sansen for turkise steiner på armbånd ..har flere selv som jeg har kjøpt på diverse markeder,tenker veldig på vår og sommer & looking forward!!

Sootjeelina said...

Love this pic

xoxo Sootjeelina <3