Sunday, October 10, 2010

VINTAGE SUNDAY

Todays flea market at Birkelunden.....
Kjøpte meg denne lille styggkule vesken for 80 kroner, og en cardigan til 50 spenn
Wearing what? Cargo pants; Only, genser; Ebay, vest; What Comes Around Goes Around, jacket; Zara, scarf; Zara, vintagebelt; Moschino, sunglasses; Paul Smith
og angrer litt på at jeg ikke kjøpte den sorte dokumentmappen her...
Cecilie og Rita på jakt etter skatter. Cecilie fylte posen med en nydelig kjole, en genser til bare 30 kroner stykk og etterpå kjøpte hun noen av mine gamle klær....
Hvis du ikke er med i Fretex Fashion-gruppen på facebook -join nå! Jeg er ukens gjesteredaktør sjekk her
stylemag

7 comments :

Emma Roya said...

Kan super godt lide den måde billederne er taget på :-) Bruger du et redigerings-program?

Anonymous said...

Kan hvem som helst komme å sette opp en bod eller må man ha tilatelse ? :)

sigrid said...

<3 gullvesken, litt sånn Gina G - passer perfekt til nyttårsaften eller skikkelig jentekveld & dansing <3


smask sigrid
http://houseofmomshell.blogg.no/

Wigertstil said...

Jeg liker den styggkule vesken!! Vurderer å selge på Birkelunden snart. Har ALTFOR mye klær. Si ifra om du skal selge en helg snart så kan jeg henge meg på? Uaktuelt å stå der alene en hel dag..

Fashionberry said...

synes gullvesken var riktig s kul jeg, men trenger den rette stylingen da ;)

Hippie, hippie - milkshake said...

fierce et chic! Takk for det. Veldig enkelt; last ned poladroid- og dra bildene dine over...
anonym: Alle kan selge klær på Birkelunden, men du må søke i god tid om å få plass. Det er også mulig å sette seg på venteliste om man møter opp 7 søndag morgen. Sjekk nettsidene, så får du info med tlf.nr og tider. Lykke til:)
Sigrid: HE HE.. vi får se.. fortsatt usikker på om det var et bra eller dårlig kjøp..
Wigerstil: Klart du må selge unna noe- det er gøy at klær bytter eier. Vet det er lange ventelister nå, men sjekker opp.

polkadotsky said...

I love this post! And the first picture is so lovely!

polkadotsky0.blogspot.com