Thursday, June 17, 2010

TODAYS OUTFIT: ANNHAGEN + OWN DESIGN

Har vært innom vareprøvesalget til Holzweiler Agenturer og fant denne skinnjakken fra danske AnnHagen. Ja da, jeg vet jeg har 100 skinnjakker fra før, men jeg bare måtte ha den. Wearing what? Jacket; AnnHagen, sunglasses; Marc Jacobs, shorts; designed by me, boots; Lisanero, necklace; Snô of Sweden
Hillevi med sin nye topp fra Acne, tights fra H&M med skinndetaler, og Ray-Ban clubmaster. Hillevi kjøpte skinnjakke fra Muubaa....
Og hvis du sikler på noen av dise skinnjakkene- bør du stikke innom salget. 50-80% på alt.
Sykt mange fine vesker i skinn. Åpningstider er torsdag 10-19, fredag 10-18, lørdag 10-17.
Grensen 8. topp har dessuten fått blogg; sjekk toppblogg
stylemag

11 comments :

Ida said...

Det går ikke an å få for mange skinnjakker ;)

Sofie Iversen said...

Hei!
Jeg lurte på en ting angående topp.no, er det en plass på nettsiden hvor man kan sende inn forslag til bladet for oss lesere?
Der man kan sende inn forslag som gjør bladet bedre, evt. skrive hva som ikke faller helt ismak. Isåfall har jeg kjempelyst å gi dere flere ideer til bladet som jeg tror kan fenge flere tenåringer til å lese TOPP.
Avslutter denne kommentaren med å si at jeg synes bladet er topp, og håper du tar deg tid til å svare meg!
Takk.

Fashionberry said...

Shortsen var SMASHINGHOT!

Pia said...

Hei Celine!
Først og fremst vil jeg si: Jeg digger bloggen din!
Så for det andre: Jeg er altså en jente på 17 som elsker og designe klær. Og som du kanskje vet så er det utrolig vanskelig å knytte kontakter innen mote bransjen når man er så ung. Men jeg har så utrolig lyst å vise frem designet mitt! Jeg er ikke så flink på selve produksjons delen enda, men jeg vil vise det jeg designer og kanskje sammarbeide med andre som faktisk kan den delen av jobben. Så mitt spørsmål er: Vil du se noe av designet mitt? Og hvis du liker det, kanskje lage en repotasje om designet mitt i topp ? Hvis du liker forslaget og vil se designet mitt så ka du ta kontakt via mail: Pai_64@hotmail.com

Håper på positivt svar!

JJ Scholl said...

love the leather pockets on denim
xo
JJ Scholl

Rock'n Roll Ballerina said...

Den skinnjakken likte jeg virkelig! Du kledde den godt!
Hadde tenkt å ta en tur innom i dag, men rakk det ikke, kanskje imorgen:)

Kara Marie said...

i just came across ur blog. i love it! i am now following :) keep up the amazing work.

Polliani said...

du ser fantastisk ut.. og ja neste gang tar vi sognsvann rundt :) valpene vokser og blir store her nå, dere må komme på besøk igjen snart :)

Hanne said...

åå, du er så kul!

CAMILLA said...

Elsker shortsen din! hvor er den fra?:)

Dane said...

Lets be friends so i can borrow all of your clothes???? hahaha Love your blog, and your sunglasses are amazing!