Tuesday, April 27, 2010

MAKE ME UP

Hatt topp shoot på jobben, og ble sminket av søte Line som hadde kofferten full av fin sminke..
Prøver alltid å ta med meg noen sminketips, og Lines beste er å sminke øyne før man legger foundation for at ikke skyggen skal drysse over. Selv gjør jeg alltid det motsatte.. he he, men så vet jeg da også alt om dryssing av skygger som gjerne blir til mørke ringer under øynene...
Har på meg joggings og hullete genser fra H&M, og jaggu ble det ikke H&M på shooten også- med verdens fineste haremsbukser. Dessuten har jeg kjøp meg nye jeans fra KIMA og den fineste rosa leppestiften fra YSL.....
stylemag

6 comments :

Sootjeelina said...

Cool outfit!

xoxo Sootjeelina <3

Fashionberry said...

Sikkert herlig å bli dollet litt med noen ganger! Glere meg til bildet av buksa og den rosa leppestiften :)

Hippie, hippie - milkshake said...

fashionberry: Det skal jeg love deg.Skulle gjerne hatt en makeup-artist på besøk hver morgen jeg... he he.. Poster flere bilder snart...

Anonymous said...

Du ser veldig godt ut for tiden!

Har du ikke mammaperm fra topp?

Hippie, hippie - milkshake said...

anonym: Det var da veldig hyggelig kompliment..takk for det! Jeg har permisjon, men med tidskonto. Dvs at jeg jobber litt hver uke.....:) Sånn er det når man har en jobb som er topp.....:)

Annicken said...

Du er heldig:)