Wednesday, April 21, 2010

BREAKFAST at WRANGLER

Pressday at Wrangler started with a french breakfast
- just the way I like it......mmmm............croissants, juice, french bread and fruits...
Helene, working with the brand Paul Frank, showed off her nice sleeve..
guess I need to bee inked again soon. Have some plans...he he. I tried on this denimshirt and a pair of Molly slim jeans....and these pair of shoes from i-path are on my wishlist....
NB!og for alle dere norske lesere. Blir snart ny konkurranse på bloggen. Du kan vinne en fet playsuit say no more...
stylemag

9 comments :

Fahionberry said...

Spent på å høre mer om de tattooplanene dine merker jeg...

Kristin said...

Åh, vurderer sterkt selv å tattovere meg. Gleder meg til å høre mer om planene dine:)
Og ja til konkurranse:D

Hanna said...

Are we gonna get to see your "new ink" when it happens? What tattoos do you have already? I've only noticed the flower on your shoulder...nice!

Ida said...

Jeg tror jeg må krype til tattostolen igjen snart jeg og. Og ja til konk! Er på evig jakt etter den perfekte playsuiten =)

Hippie, hippie - milkshake said...

fashionberry: he he..Vil ikke røpe så mye ennå, emn har laget noen skisse og tror det kan bli bra..
Les Fleurs: tenker å legge ut konk. i løpet av helgen--
Hanna: I have 4 tattoos. Got my first when i was 18- that one is covered up with the flower you have seen. I also have a star, a small wave on my toe, and one small tattoo on my leg.

Sootjeelina said...

Cool pictures and cool boots :D

xoxo Sootjeelina <3

CAMILLA said...

Utrolig kule sko! Synd det går mot varmere tider..

Hippie, hippie - milkshake said...

camilla: i know.. men dette er høst, så hvorfor ikke sette opp ønskeliste for høsten.. he he

Wigertstil said...

Skal vi bli inked sammen?? Jeg driver og manner meg opp til min første...


Har ikke sett deg hele uken! Nedtur!! Vi får ta det igjen;)