Friday, December 4, 2009

Leather Love!!!!!!!

I have a weakness for leather, but admit I don`t need more leather jackets for a while. Yeah right- Still regret I didn`t buy one of the jackets at the Christmas sale yesterday at Holzweiler. Think im turning into a shopaholic? Got my hands on a pair of harems pants, leatherpants from Gestuz and this nude Hindu leather bag from Black Lily.
I want it all- and I want it now.......
If you live in Oslo, Check out Christmas sale at Holzweiler Agenturer; today from 10-19 + saturday from 11-17. Grensen 8
... og vil du by på hodeskalle-smykket må du gjøre det før kl. 19.00 ikveld:)
stylemag

16 comments :

Ida said...

Jeg kjenner jeg skulle bodd i Oslo...
Lær er helt fantastisk! Er veldig fan av skinntights jeg da. Hot Hot Hot!
Og den oh-so-fabulous skinnjakka selvfølgelig :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Ida: Du får komme deg til Oslo en helg. Neste gang kan jeg si fra om salgene litt lenger i forkant:) Skinnjakke, skinntights, skinnskjørt og shorts:) kan ikke få nok. forresten komemr nye julekalender konk. i løpet av helgen. følg med

Unknown said...

Altså, Oslo er visst the place to be. Stavanger burde blitt flinkere sånt! Må nok komme meg til Oslo om ikke så lenge ser jeg :)

SV_Takk takk, det gikk heldigvis bra! Neste år fortsetter jeg nok på andre året på reiselivledelse. Etter jeg er ferdig lurer jeg faktisk på å flytte til Oslo :) Men jeg får se hva jeg gjør.

Fashion By He said...

leather is great...love the site

come check out the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

fashionbyhe.blogspot.com

Unknown said...

i love those things!!!

Kari said...

Herlig :)

Angeli said...

Åh, nå angrer jeg på at jeg ikke dro allikevel =/. Skinnjakken og det skjørtet hadde gjort seg fint i garderoben min.

TAMARA said...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Nathalie said...

Gorgeous Wish-list... you just can't live without leather this winter :)
Regards
Nathalie

Noshabelle said...

Kan aldri få nok av skinn!! Skinn tights er must akkurat nå! ♥

Lise said...

Merker at jeg nesten heller ville vært i Oslo akkurat nå! Kunne tenkt meg alt på bildene! Så ut som at du fant en del kult, selv om det ikke ble (enda) en skinnjakke på deg ;)

Natalie Suarez said...

oh my, me too! all that stuff is amazing! i really want that leather skirt there :)

xoxo

natalieoffduty.blogspot.com

Anouk said...

looks good.

Ilanka Verhoeven said...

That grey dress looks great!
X, fashion-nerdic.

Madeleine Holth said...

ELSKER bloggen din! En kjempe inspirasjon! Legg ut litt flere ting om styling og sånt da!! :)

Madeleine

Rock'n Roll Ballerina said...

Sukk, jeg hadde planer om å ta en tur innom, men rakk det ikke..maybe next time..
Jøss, så mye fint du fikk deg! Lucky girl!! :)