Monday, December 7, 2009

Hippie,hippie- christmas! Win Eco tools & organic makeup!

As promised I have more giveaways in my Hippie, hippie-milkshake Calendar!

Today you can win bamboo brushes & Organic powder. All you need to do is to leave a comment, add your blog and emailadress and share your favorite beauty tip with my bloggreaders.

* 6 mini bamboo brushes from Eco Tools perfekte til å påføre øyenskygger. Den myke busten har bambushåndtak og resirkulert aluminiumhylse. Verdi 79


* Organic compact powder from NVEY ECO kompakt transparente pudder med konsistens fra økologiske elementer og antioksidantene A, C & E. Talkumfri. Perfekt til å friske opp din favoritt foundation, verdi 399

+ Bamboo powder brush from Eco ToolsIdeell for å legge pudder og "sette" sminken. 100 % naturlige og resirkulerte børster. Verdi, kr 119
WINNER: Julie Lian- GRATULERER!!! pakke sendes deg så du har den før jul:) check out:
Makeup Mekka.

stylemag

35 comments :

AK said...

Det beste jeg gjør for huden min er å rense den hver kveld og (prøve) å ikke spise godteri. Ellers så er Vaseline kjempegod hvis du er veldig tørr. Supert til leppene også

Hanar M.Chilosa said...

Drikke Masse Masse Vann!
+ få nok søvn.
Det enkle er ofte det beste.
Skjønnhet kommer innenfra og du føler deg jo ikke særlig bra om du går rundt dehydrert og trøtt. (:

www.ch1losa.blogg.no

linda-mari said...

Mitt tips er å bruke Ole Henriksen sine produkter. De er dyre å kjøpe på spa, men man kan feks. kjøpe de i nettbutikker ol.
Om du bruker scrub, ansiktsrens,toner, serum og hudkrem føles huden din som silke etterpå. Du får bare lyst til å kjenne på den hvor myk den er. Og best av alt, du får ikke lyst til å sminke deg :)

Line Ryan said...

Jeg er avhengig av Bodyshops hempleppepomade, den er uvurderlig for alle dere som har "kresne" lepper! Jeg klarer ikke å bruke noen andre. Eller er jeg flink til å bruke bodyscrub nooen ganger i uka og smøre meg hver dag.

Unknown said...

For meg er det viktig at huden min ikke stresser. Altså, smøre meg godt med fuktighetskrem og ta en ansiktmaske eller scrub en gang i uken. Og jeg bruker ikke sminke de dagene jeg bare er hjemme. Det gjelder håret mitt også - skal jeg bare chille hjemme slipper håret unna rettetangen og får seg en god kur i stedet. Skal jeg absolutt ha litt makeup på hjelper en liten rose i skinnene med bluch mye! Og EOS er en lifesaver til leppene! :)

Fin konkurranse :)

therese said...

Mine skjønnhets tips:

- Fjerne all sminke før du legger deg.
- Smør inn øyenvippene med vaselin før du legger deg, da blir de gjenoppbygde og gir mye volum!
- Ta noen agurkskiver i kjøleskapet og så ta de på øynene om du ser trøtt ut.
- Spise sunt.
- Leppepeeling, husk å smør de inn med vaselin etterpå.
- Få nok søvn.
- Ta hårkur en gang i blandt.
- Har du poser under øynene, ta en varm t-pose i kjøleskapet og vent til den er iskald. Så tar du den der posene er og vent. De forvinner!

Jeg håper det er mulig og delta selv om jeg ikke har blogg! (:

ingrid said...

Mitt skjønnhetstips er å ha selvtillit. Har man masse selvtillit, blir man verdens vakreste, selv uten sminke :)

Elida said...

Det besta eg gjer er å la huden vera sminkefri viss eg ikkje trenger sminke. Bruker f.eks. ikkje sminke på jobb (i barnehage) og viss eg bare ska vera heima. Mentholatum er supert viss leppene er veldig tørre!

elidasta@gmail.com

Camilla said...

Mine tips er:
-bruke pudder under leppestiften og øyenskyggen for å få lengre hold ;)
-tør å ekspremintere, det er kuult å skille seg ut! Ikke følg alle uskrevne regler om hva som er riktig! Tør å gå imot strømmen :D

Julie Simonette said...

Mit beste tips er å drikke mye vann og få godt med søvn, minimum 8timer.

Det er lurt å ikke bruke så veldig mye sminke i ukedagene, spar det heller til spesielle anledninger hvor du vil stråle ekstra.

Bruk en god ansiktsrens hver kveld, for å fjerne skitt, eentuelt kviser. Det kan også være lurt å bruke en skrubb en til to ganger i uken for å behandle tildekkede porer og fethud.

Også må dere huske å alltid fjerne sminken før dere går å legger dere.

-Julie, julie_lian5@hotmail.com

stine friis said...

mitt beste skjønnhetstips er å bruke eye-patches med jevne mellomrom, jeg bruker de til 20 kroner på HM og de funker som bare det. Da slipper jeg å få poser under øynene, som kommer av stress og søvnløshet. Og ellers gå uten sminke så ofte som mulig, og bruke fuktighetskrem.

adelina said...

Mitt aller beste tips er å drikke vann! Vann hindrer ikke bare dårlig ånde, men også dårlig kroppslukt. Den tilfører fuktighet (hva ellers?), og hvis vannet er iskaldt er det kjempegodt!

Men så vil jeg også si at å spise sunt, og trene regelmessig er veldig viktig. Husk å ikke overdrive suntspisingen. Litt godteri er faktisk sunt det også!

-Søvn er fantastisk! Fjerner også sorte ringer under øynene. Haha!

Rett før du legger deg smører du føttene dine inn med olivenolje og tar sokker på. Neste morgen vil du ha supermyke føtter!

CAMILLA said...

Hår for meg er veldig viktig for meg, og jeg har ikke akkurat råd til å dra til frisøren hver måned pga slitte tupper, så det beste da er å skylle håret i 7% eddik. Da blir håret glatt og blankt, samt de slitte tuppene får en helt ny glød!
Helt fantastisk:)

- Camilla
balboabazar.blogspot.com

Unknown said...

great giveaway xxx

Camilla said...

Jeg syntes det er kjempe deilig å dampe fjeset over en kokende kjele elns.
Man åpner porene, slik at det er lettere å rense :)

Sofie said...

Som surrogat(!) for søtsaker skrubber jeg huden med honning iblandet sukker. Det er mitt "skjønnhetstips". Ellers er jeg 100% enig med ingrid; gå med rett rygg, vis dem hvem du er. Det er ingen som er så tiltrekkende som noen som utstråler glede og selvsikkerhet.
sofie.braseth@hotmail.com

Elisabeth said...

Den beste sminken er ganske enkelt en foundation som passer til hudtonen og hudtypen din. Det gjør sånn forskjell!
Kult at du har gavedryss :D

Unknown said...

!!!!!!!!!!! i love eco tools! yaaaaay!

Anonymous said...

Påfør fuktighetskrem under pudder osv. (spørs hvilket "dekk" du bruker) Fuktighetskremen gjør at f.eks. foundationen holder bedre og lenger.
Også viktig å drikke masse vann, og smøre fuktighetskrem på kroppen ver dag og spesielt etter du har dusjet!

.martine

Anonymous said...

Drikke vann!
Ta vare på huden din!
Ta av sminke når du legger deg!
Bruk grapefrukt på tørre albuer!
Ikke bruk tunge "dame" produkter når du er ung, bruk heller NIVEA YOUNG serien!
Vær fornøyd med slik du ser naturlig ut, da ser man alltid bedre ut!


Hilsen Ina Roll Backe aka. ina.roll.backe@hotmail.com

lilli said...

- drikke masse vann
- rense ansiktet morgen og kveld
- smøre godt med fuktighetskrem nå som det er så kaldt ute!
- VASELIN! <3

Hanne said...

Mitt beste skjønnhetstips er utstråling. Det å godta hvem man er og være stolt av det! Dette gjør alle mennesker nydelige, uansett om de har fett hår eller en stygg nese :)

hanne_svardal_berg@hotmail.com

Alexandra said...

8 hour creme fra Elisabeth Arden! Funker helt fantastisk på tørre vinterlepper, tørre hender, trøtte øyenlokk og sprukne neglebånd!
Billig på taxfree'n er den også :-)

Alexandrasae@gmail.com

www.alexasae.blogspot.com

e said...

mitt beste tips er å smile! klisjé, men sant...
(evafb[at]live.no)

Mina said...

Rett og slett vaske vekk sminken grundig og ordentlig før man legger seg! Også fint å skylle ansiktet med kald-kaldt-kaldt vann, særlig om morgenen. Da trekker porene seg sammen, og man føler seg freshere. Det er jo et pluss :) I tillegg burde man også ha en god lotion på badehylla!

mina_pus@hotmail.com

Pia said...

masse vann, nok søvn og fuktighetskrem!

piaburnheart@hotmail.com

Dina said...

Alle har vel hørt om Colgate-gliset? Det er det selvfølgelig en grunn til. Uansett hvor sliten og ustilig du ser ut, ser du alltid bedre ut med rene, hvite tenner og god ånde. For ekstra god ånde, kan du pusse tunga også. :)
Puss puss så får du en suss! :)

Mail: dinadegre@hotmail.com

Renate said...

jeg bruker aloe vera i fjeset, det hjelper veldig på fjeset. helst en ordentlig aloe vera plante, men sånn man kjøper på butikken er et greit alternativ. og mitt aller beste skjønnhetstips er egentlig å sette av tid til å gjøre det du liker alle best, feks før du skal på et selskap der du skal være fin. da slapper du av, og får en naturlig stråling av å være fornøyd etterpå. og id mineral pudder slår ingenting.

Anne Karoline said...

Det beste tipset jeg har er det ikke jeg som har funnet på, jeg leste det i den siste utgaven av cosmo. Håper dere tilgir meg :)

Hvis du har slett hår (som meg), og ønsker fine bølger i det, er det kjempeenkelt å få det til hvis du følger disse fem stegene:
Ha i litt varmebeskyttende skum
Flett håret ditt i tre fletter, en på hver side av hodet og en i nakken.
Bruk hårføner, glattetang eller noe annet varmt uten å ødelegge flettene.
Gre flettene ut med fingrene dine, IKKE hårbørsten.
Spray lett over med en hårspray for å skape mer volum og hold.

Og voilla! :) Nydelige bølger. Dette skal jeg gjøre på neste julebord!

Silje said...

Det beste skjønnhetstipset jeg har er å ha det gøy! Dra ut å dans sammen med vennene dine, nattbad, le, forelsk deg, syng høyt og rett og slett vær lykkelig. Du vil gløde, og det min venn, er vakkert og slår alt av sminke.

sist9014@hotmail.com

Kaija Andrea Gavin said...

Noe som funker utrolig bra er å koke opp en kaserolle med vann, ta kaserollen av komfyren og ta hodet over kaserollen med et håndkle over hodet! Da damper du huden, og tilfører fuktighet. Kjempebra for huden i den tørre vinterluften!

www.andreagavin.blogg.no
kaijae--@hotmail.com

Aquarell said...

Puss tennene godt, le og smil så mye som mulig - gi positive kommentarer og gode tilbakemeldinger til folk du møter (for eksempel i polkøen, på bussen eller i butikken). Da stråler du og det smitter på alle du møter :D
Trenger du litt ekstra drahjelp - rød leppestift funker alltid...

Jannicke Valen said...

Jeg mener at man må være bevisst på hva man putter i kroppen, og ikke bare hva man har på huden. Det er selvfølgelig og viktig å la huden puste, og bruke produkter som tilater dette;) Et annet tips er å legge seg med ansiktsmaske, da den får virke hele natten.
Og sist men ikke minst, drikke masse vann!

- Forresten, bra blogg, følger den daglig!

Anonymous said...

Mitt beste tips er å ta en god varm dusj/bad. Vask håret, skrubb hele kroppen og barber leggene! Avslutt med å senke temperaturen på vannet. Dette er kjempedeilig og gir deg en oppfriskende følelse.
Skyll håret ditt med iskaldt vann, det gjør at håret stråler!
Sist men ikke minst sett av tid til deg selv og skjem deg selv bort!

birgitte.s.95@hotmail.com

Elisabeth said...

Til dere som har ekstremt tørr hud, ikke rens huden med annet enn vann, kanskje med produkter hvis du har på mye sminke, og bruk SPENOL på kroppen og gjerne som nattkrem, det er FABB!

PS: takk for tipset, skal stikke innom bodymap neste gang jeg er i hovedstaden :)