Tuesday, October 20, 2009

"its complicated"

Forholdet mitt til Ebay har hatt flere faser siden forrige uke. Fra stormende forelsket- til komplisert. Fra komplisert til ekte kjærlighet. Det toppet seg da jeg i siste sekund mistet en sykt fin vintage genser fra Escada på søndag- Da var jeg rett og slett bitter- og det på en genser- går det an? oh yes! Men idag ankom min første pakke i posten. Kan desverre ikke vise kjøpene mine før konkurransen er over - men hvis noen gjetter hvilke kupp jeg har gjort lover jeg premie.. he he...
stylemag

12 comments :

Anonymous said...

En T-skjorte! haha

Anonymous said...

oooooooooooooo this looks mysterious!! i love your blog!!

xoxo,
F

lekisskiss.blogspot.com <-- check it out, two girls living in chicago and nyc blogging all things fashioN!

Maria said...

oioi gleder meg til å se kuppene du har gjort!

Ladybird said...

Tipper det ligger en Alexander Wang tskjorte i den pakken ;)

metallicatrollet said...

gleder meg til å se! :D

Guruizzm said...

gleder meg til å se hva det er! :D
Men er nok en Alexander Wang tskjorte or perhaps en vintage skatt?

Siljesfashion said...

Gleder meg til å se alt du har fått tak i! Håper vi sees senere i uken:-

BellaBella said...

Er nok ei T skjorte og noe smykker:)Glede meg til å sminke moteserie på fredag..ses snart i Oslo..klem Bella

Hippie, hippie - milkshake said...

at det eren t-skjorte er det vel ingen tvil om, he he...skal få postet alt jeg har kjøpt etter hvert.
men tar kontakt om noen treffer riktig- så får dere overraskelse i posten..
Spørsmålet blir vel å se om jeg har handlet ekte eller fake...
silje: sees imorgen kanskje?
BellaBella:har vunnet seks budrunder, men tapt maaaange fler.
gleder meg også til shooten...

Lila said...

En Chanel t-skjorte? Eller kanskje en Celine t-skjorte:)

Anja Nicoline said...

YSL tskjorte :)??

Ebay er Gøy!

Chioma said...

Jeg tror det er en t-skjorte ;)