Friday, September 18, 2009

TODAY......

Ready for talkshow at TV2....
Todays outfit: leggings; American Apparel, vintage boots from NY, bag; Marc by Marc Jacobs & sequined jacket from Zara.
A few days ago I was invited by host Stål Talsnes to attend todays liveshow Fredag at TV2 with beautiful blogger Emilie. Shes only 13 years old, and the most popular blogger in Norway at the moment. Check out her blog voe She is a supercute, stylish and smart girl, and a good rolemodel for girls on her age...my new favorite it-girl!!!!!
stylemag

11 comments :

Style Spot said...

Du ser fantastisk ut i den paljettjakken, Celine!

Tina Charlotte Sandnes said...

Takk for kommentar forresten :-) Jeg ble utrolig glad! Ja, vi sov under åpen himmel, midt i skogen uten trær over oss. Elsker høsten jeg og, friskt og godt og være ute da. Jeg er skikkelig fan av deg! :D Jeg har abonnement på TOPP og digger stilen din og deg! Jeg har ikke samme stil som deg (dessverre) men stilen din ruler og er råtøff. Men jeg kunne ønske at jeg hadde stilen din, og du så smashing ut idag! Lekker ;-)

Yuka said...

shes so cute! im glad you had fun!

Thea said...

Jeg digger deg og stilen din, Celine! Kul blogg :)

- Thea

Agathe said...

Kjempekul blogg. Såg både deg og Voe på tv, dere var flinke. Leste om bloggen din i [mag] nå nettopp :)

ღ♥ CONFASHIONS FROM AMSTERDAM said...

That looks promising girl! Love it, and loving black too :)

Anonymous said...

Kjøpte [mag] bare for å se deg der! hahah

Ladyen said...

Så tøft! Leser både din og voe sin blogg ;) Hva snakket dere om på 'Fredag' da? :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Sunniva. Takkk skal du ha. Var veldig sort på fredag...men litt paljetter er alltid bra..
Tina: Bare hyggelig;) Skulle gjerne tatt en natt under åpen himmel selv. Høsten er egentlig den fineste årstiden som du skriver- nydelig frisk luft og fine farger ute. Kult å høre at du liker topp; og hyggelig å vite at man kan være til inspirasjon. Jeg har vært gjennom mange rare stiler opp igjennom årene skal jeg love deg... he he. Så det er bare å prøve ut like stiler;)
Yuka; Yeah. Emilie is beautiful..
Thea: Tusen takk Thea.
Agathe.hyggelig å høre.- ble mektig imponert av Voe. Trodde mag kom mandag jeg, men kult da:)
my fashionality: yeah.... black is always a safe choice.. he he
Ladyen: Kult å høre: Det var Voe som var hovedgjest- og tema var såklart blogging- hva hun skriver om, hennes inspirasjon m.m. Jeg fikk blant annet spørsmål om hvorfor jeg trodde hun hadde lyktes, fått slik suksess og hva en slik blogg kunne være verdt mht sponsorer osv....

Christina said...

jakka di er fantastisk!

Camilla said...

Kult antrekk! Fikk ikke sett programmet, men det var sikkert bra :D Skal se å få kjøpt meg en paljettjakke jeg også, har hatt lyst til det kjempelenge. de har jo bra utvalg av det på velouria ;)