Tuesday, August 11, 2009

orgasm for your feet

Fikk velge meg et par sko hos Bianco i går, i forbindelse med Oslo Fashion Week, og fant meg disse freshe røde pumpsene med gullnagler på. Enkle, sexy og faktisk mitt eneste røde par i skohyllen...
As a gift I was lucky to choose a pair of shoes from Bianco footwear yesterday. Ended up with a pair of sexy red pumps, with golden studs...
Great, fashionable shoes are orgasm for your feet. Check out you tube http://www.youtube.com/watch?v=eDvf1aa8ByA
stylemag

9 comments :

Ida said...

Jeg liker "kragen" bak.

Sarah Bee said...

Shoegasm indeed. Haha, really cute, vintage inspired.

xo,
Sarah

www.lipglossmanetoss.blogspot.com

Hek said...

Bra valg, røde sko piffer opp:)

Skal på noen av showene jeg også, kan ikke gå på så mange, men gleder meg til Tina H:)

Anonymous said...

hmmm. Kanskje man må ta seg en tur innom Bianco?


wigertstil.blogg.no

Hippie, hippie - milkshake said...

ida: Alltid bra med små detaljer.
Lip gloss and Mane Toss: he he. love that campaign...
HEK: Yes- var sort eller. De hadde skoene i sorte også, men ettersom jeg har så mange sorte par,ble det rød. sees plutselig på en av visningene. Fam imorgen:)
Eva: De har fått inn mye fint, var flere par jeg siklet på....men nå er det vel snart på tide at jeg kommer innom Eger og sikler på alt du selger.....

♥ Cara Mia ♥ said...

gotta love the studs right now! :)

idyll said...

Utrolig stilige sko! Var innom Bianco en tur i går, og fant absolutt noen favoritter... I loove...

Rock'n Roll Ballerina said...

OMG! De var bare sinnsykt stilige! Jeg skal også ha meg et par røde i år. Tenkte at det sikkert kommer til å dukke opp masse i lilla i høst også, og da er det jo greit å finne andre farger til å piffe opp alt det sorte og grå med:) See you!

daniela said...

I´m totally crazy about red shoes and these are really hot. I should go and check Bianco more often. By the way I really like your blog. Are you living in Oslo?

Best wishes*d.