Sunday, August 17, 2008

tyll & tøs...

moteredaktør og stylist Elisa Røtterød i et fantastisk rosa tyllskjørt
tøser på tur; Kaare Lund fraktet oss i privat-trikk til Replay-festen på Ekeberg. Hillevi og Julie er klar for moteukens siste utskeielser. Digger Hillevis customized Marc Jacobs t-skjorte med Selma Blair, og fletten i håret.
engler i hvitt. Modell Yvonne og søster Cathrine i nydelige hvite kjoler.
Alltid velkledde Jonas med fantastisk kult eget designet smykke. Bjørnen er laget da han gikk i barnehagen....
What: Oslo Fashion Week Closing party Where: Ekeberg Restauranten
stylemag

5 comments :

N A D ii A said...

Og hva hadde du på deg? x) Var du ikke på Moods? Syntes jeg så navnet ditt på listen. (:

Hippie, hippie - milkshake said...

Ble en reprise av jumpsuiten fra henrik Vibskov og indianerfjær. Tok ikke noen bilder av meg selv, men skal få postet et når jeg får bilder fra julie. Ble steve aoki- og ikke moods- men stemmer jeg stod på lista....hørte det var gøy

N A D ii A said...

Det var kjempeherlig. Utrolig bra show og tøffe klær.

N A D ii A said...

Har btw sendt deg mail. Stoler ikke på den mailen så sier ifra her og, ellers har jeg lagt inn de samme bildene på bloggen min :)

Luna said...

å som jeg misunner deg. herlige bilder